מסחר אלקטרוני

טיפים לקידום חנות וירטואלית בגוגל

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

הקצב בו העולם משתנה בעקבות הפיתוחים השונים של הטכנולוגיה, הוא קצב שכמעט לא ניתן לעמוד בו. אם בעבר הצרכן הישראלי (או כל צרכן אחר בעולם) היה יוצא למסע קניות במרכז הקניות השכונתי או העירוני, כיום לא מעט מהרכישות מתבצעות בקליק.

מה ניתן לרכוש באינטרנט? כמעט הכל: החל מסל הקניות השבועי, דרך מכשיר סלולארי חכם ועד כרטיס טיסה. רגע לפני שגם אתם מקימים את החנות האינטרנטית שלכם וכך תשפרו את חווית השירות של הלקוחות שלכם, דעו מה הדגשים לחנות שכזו, בדגש על קידום אתרים של חנות וירטואלית.

לא רוצים להתעסק בזה יותר מידי, רוצים חנות וירטואלית עוד היום כולל סליקה, ממליץ לכם על חנות למתחילים, חנות וירטואלית בקליק.

 

1.לא משנה מה אתם מוכרים – דאגו לתמונות!

המטרה היא לא רק להעניק ללקוח סביבת רכישה נוחה, אלא להעניק לו בעיקר סביבה שמתעלה על זו הנמצאת בקניונים ומרכזי הקניות. חנות אינטרנטית מחזיקה ביתרון משמעותי והוא יתרון החיסכון בזמן, שכן הלקוח משרת עצמו עצמאית, הוא יכול להתמצא לבד בין המחלקות וגם לא לעמוד בתור לקופה. חשוב מאד להדגיש כי מאחר ורוצים להעניק לכל הפחות חוויה דומה, חשוב מאד שיהיו תמונות באתר. לא משנה מה אתם מפרסמים או מוכרים: כדאי להשקיע בצילומים איכותיים, כאלו שיהיה ניתן להגדיל אותם ולראות אותם ב-360 מעלות. דוגמא טובה היא האתר ASOS, המאפשר לגולשים לראות את פריטי הלבוש מכל זווית, עם הגדלה, הקטנה ואפילו עם צעידה של דוגמן על המסלול עם הפריט. תמונה מעניקה את התחושה כי אין כל פער, והיא יכולה להביא את הגולש אל הקופה.

 

2.שקפו עצמכם כלפי חוץ כחברה רצינית

בעוד לקוחות המגיעים לחנויות יכולים לשלם בכסף מזומן, התשלום בחנות וירטואלית הוא באמצעות כרטיס האשראי. אין זה סוד שהלקוחות לא אוהבים למסור את הפרטים האישיים שלהם במהירות, במיוחד לא כשמדובר על אתר אינטרנט. חשוב מאד שתיצרו אמון ביניכם ובין הגולשים שלכם, כאשר הדרך לעשות זאת היא עם יצירת חזות רצינית. ישנם אתרים שכבר עם הכניסה אליהם ניתן לחשוד בהם כמפוקפקים, בעוד ישנם אתרים המשדרים אמינות. מה עליכם לעשות? ראשית, להציג בשקיפות מלאה את תנאי הרכישה הכוללים בין היתר את מדיניות החזרת המוצרים. בנוסף, דאגו לאזור "יצירת קשר" שיעניק ללקוח את התחושה כי אתם זמינים לו. סקטור נוסף שיכול לסייע לתדמית שלכם הוא אזור של לקוחות מרוצים ממליצים, בעיקר אם אתם נמצאים בראשית דרככם ובונים את שמכם.

 

3.שתפו את הגולשים שלכם בטיפים באמצעות בלוג

מעבר לכך שבלוג בתוך אתר האינטרנט שלכם יכול לסייע ישירות לקידום של האתר, הרי שהוא גם יכול לסייע רבות בכל הקשור לביצוע העסקאות בחנות שלכם. בחנות פיסית בקניון ישנם אנשי שירות, ואילו בחנות האינטרנטית ישנו הבלוג: הוא זה שיעניק טיפים, יחלוק המלצות וישתף בעדכונים חדשים. אם לדוגמא החנות שלכם עוסקת בכלי בישול, תוכלו לשתף בבלוג מתכונים, עדכונים חמים מבירות הקולינאריה בעולם, גאדג'טים חדשים, טיפים לתיבול נכון של מנות, חשיפת הגולשים לטכניקות בישול ייחודיות וכן הלאה. אלו מכם שרוצים לקחת את הבלוג צעד קדימה, יוכלו גם לצלם סרטוני וידאו עם המוצרים החדשים הנמכרים, שלמעשה מאפשרים לגולשים לגעת במוצר מבלי שהם כלל נוגעים בו.

 

4.דאגו לחברת אחסון איכותית ומהירה

נוסחת הקסם בכל הקשור לחנות האינטרנטית שלכם די ברורה: ככל שהחנות תהיה זמינה יותר ומהירה יותר, כך אתם ממנפים את סיכויי ההצלחה ואת היקף העסקאות. דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים אל חנות והיא בכל פעם סגורה ושעות הפעילות שלה לא קבועות, האם תחזרו אליה? דומה הדבר עם החנות שלכם – חברת אחסון טובה תדאג לכך שהאתר יהיה זמין ברצף ללא כל נפילות, תוך שהיא גם תדאג למהירות גלישה ותגובה שתעניק לגולשים שלכם חווית רכישה טובה.

 

קופה רושמת חכמה לעסקים קטנים

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

היתרונות של קופה רושמת לעסקים בכך שהיא מפשטת ומייעלת את תהליך המכירה בנקודות המכירה הקמעוניות. הקופה הסטנדרטית קיימת כבר עשרות שנים אצל הקמעונאים וזאת בזכות התכונות הבסיסיות הייעילות והפשוטות שלה. קופה בסיסית מאפשרת רישום פעולת המכירה בצורה מהירה, מקבלת את התשלום בגינה, מחשבת את המיסים, ובסופו של יום מוציאה סיכומים על המכירות והתקבולים.

מה זה קופה רושמת חכמה

קופה רושמת חכמה מאפשרת מלבד רישום המכירה ומעקב אחריה, גם שמירה של כל הנתונים לאורך זמן בבסיסי נתונים, ובכך מאפשרת ניתוח נתונים וקבלת סטטיסטיקות על המכירה והתקבולים לאורך כל זמן פעילותה. המידע הרב הנצבר במערכת מאפשר הפעלתן של פונקציות חכמות ומתקדמות על אותם נתונים, באמצעותן נקבל יישומים כמו: ניהול מלאי, מבצעים שיווקיים ניהול מועדוני לקוחות ועוד.

לפרטים והזמנות של קופה רושמת ממוחשבת

קרא עוד...
 

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט במאה ה-21

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט הפכה במאה הנוכחית למעשה יום יומי וקל למדי. גם כניסת הטלפונים הניידים החכמים לשוק הסליקה והאפשרות שיש לנצל אותם לרכישה עם כרטיסי אשראי הפכו את הדבר לעוד יותר זמין ונוח. אבל יש רבים הפותחים עסק חדש והם מעוניינים לדעת במה זה כרוך ויש להם הרבה שאלות לפני שהם מחליטים אודות מכירת מוצרים או שירותים באינטרנט באמצעות כרטיסי אשראי. להלן כמה מן השאלות הנפוצות ביותר ותשובות שתספקנה אתכם.

קרא עוד...
 

סליקה מקוונת בכרטיס אשראי

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

האינטרנט הפך לאחת הזירות העיקריות לרכישת מוצרים ושירותים והוא מחייב בעלי עסקים רבים להכנס למירוץ השיווק והמכירות הזה כדי לשרוד מול כל יתר החברות. עסק כזה יצטרך לעשות סליקה מקוונת בכרטיס אשראי כדי לעשות עסקים עם לקוחותיו בזמן אמיתי. כיום אף אחד אינו מעוניין עוד להתקשר בטלפון או לעשות העברה בנקאית, אלא לסגור את העניין באופן ישיר מול העסק וללא עיכובים. כדי לעשות סליקה מקוונת בכרטיס אשראי עולות שאלות רבות לגבי התהליך. אין ספק כי מתן אפשרות של סליקה מקוונת בכרטיס אשראי ללקוחות תהווה התקדמות חשובה לעסק שלכם והדבר אינו מפחיד כמו שנהוג לחשוב. בעבר, הזמנת כרטיס אשראי נחשב כמשהו בדיוני, והיום ניתן גם לבצע סליקה ברשת!

קרא עוד...
 

כרטיס אשראי ויזה

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

כרטיס אשראי מסוג ויזה הוא המוכר ביותר בעולם. כרטיסי אשראי הם צורת התשלום המועדפת על רבים מסיבות רבות ובינהן: אין צורך לשאת מזומנים רבים עליכם, התשלום נדחה לתחילת החודש הבא, חברת האשראי ערבה לכם במקרה של גניבה ושימוש לא הולם של הכרטיס, הכרטיס מאפשר לכם לעשות רכישות באינטרנט, במטבע זר בחו"ל וכן לשייך אתכם למועדוני לקוחות רלוונטים מבחינתכם.

קרא עוד...
 

סליקה באינטרנט עם רדיירקט

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

"העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו, לא בגלל האנשים שעושים רע, אלא בגלל אלו שלא עושים שום דבר בעניין"... אלברט איינשטיין.

היקף ההונאות הגדול  בתחום כרטיסי האשראי, הביא את חברות כרטיסי האשראי המובילות בעולם, להקים בשנת 2006, גוף משותף שמטרתו להגדיר סט של חוקים ותקנות לשמירת נתונים של כרטיס אשראי שיחולו על כל גוף המבצע סליקת כרטיסי אשראי ובמיוחד סליקה באינטרנט. הגוף הזה נקרא PCI-Security Data Concuil  ,
וסט החוקים והתקנות שנקבעו על ידי מועצה זאת נקרא: PCI Data Security Standard) PCI DSS). סטנדרטים אילו אומצו על ידי חברות כרטיסי האשראי כתקן מחייב בינואר 2009  ובספטמבר 2009, ומאז חברות האשראי החלו באכיפת תקן  PCI DSS על כל הגופים העוסקים בסליקת כרטיסי אשראי.
קרא עוד...
 

סליקת כרטיסי אשראי עם אייפון

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

חברת טרנזילה המובילה את שוק סליקת כרטיסי אשראי בישראל, פיתחה אפליקציה לאייפון אשר הופכת כל מכשיר אייפון למכשיר סליקה ובכך מאפשרת סליקה וגבייה ניידת ומכל מקום.

האפליקציית מאפשרת לכל סוחר לסלוק כרטיסי אשראי ישירות ממכשיר האייפון באמצעות אפליקציית הסליקה. בכך להגדיל את המכירות ולסגור עסקאות בשטח כל עוד הברזל חם.

קרא עוד...
 

כל מה שצריך לדעת על פייפאל

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

מה זה פייפאל?


PayPal זו מערכת מסחר אלקטרוני המאפשרת העברת כספים ותשלומים דרך רשת האינטרנט. השירות של PayPal מדומה לעיתים קרובות ל-"בנק וירטואלי" או "ארנק אלקטרוני", זאת משום שניתן להעביר כספים מכרטיס האשראי הישר לחשבון שבחברה.

מערכת פייפאל מאפשרת לסוחרים ולקונים להעביר כסף באופן מאובטח וריכוזי. באמצעות פייפאל, קונים יכולים לבצע רכישות מבלי להזין פרטי כרטיס אשראי באתרי אינטרנט, אלא להזין את פרטי הדואר האלקטרוני בלבד תחת האתר המאובטח של פייפאל. הסוחרים מצידם נהנים מטרנזקציות מהירות, מאבטחת מידע משופרת ומלקוחות אשר בוטחים בשירות של פייפאל. 

פייפאל - היסטוריה

חברת PayPal המוכרת לנו כיום הינה הגילגול של חיבור מוצלח בין שתי חברות שנוסדו בשנת 1998, Confinity ו-x.com. באופן כמעט מתואם, שתי אלו הקימו בנפרד אתר אינטרנט בסוף שנת 1999, שתיהן סיפקו שירותים פיננסים מקוונים, ושתיהן פעלו מאותו שדרת רחוב במחוז קטן שבמיניסוטה ארה"ב.
PayPal
קרא עוד...
 

חשבוניות עם חתימה אלקטרונית

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

עם כניסתו של חוק חתימה אלקטרונית התשס"א- 2001 חלה התפתחות באופן מקביל אצל רשויות המס, על פיה רשאי נישום לנהל תיעוד פנים כ"מסמך ממוחשב", ולהפיק ולשלוח חשבוניות וקבלות כמסמך ממוחשב. זה הוביל לאפשרות שחיכו לה כל העוסקים במסחר אלקטרוני באינטרנט - הפקה ושליחת חשבוניות בדוא"ל.

קרא עוד...
 

מי אמר סליקה בכרטיסי אשראי, ולא קיבל ?

קטגוריה: מסחר אלקטרוני

מי אמר סליקה בכרטיסי אשראי, ולא קיבל ?


עסקים רבים תולים תקוות רבות ואת מיטב התוכניות העסקיות שלהם תוך התבססות על מודל קבלת תשלומים באינטרנט מלקוחות בכרטיסי אשראי. אולם לא מעט חלומות עסקיים מתנפצים לאחר נסיונות התקשרות כושלים עם חברות האשראי. מדוע זה קורה ? האם וכיצד יכולים סוחרים למנוע סירוב ונידוי עסקי על ידי חברות האשראי. דרור גליקסמן, סמנכ"ל השיווק בעבר של TRANZILA המערכת המתקדמת של סליקת כרטיסי אשראי, מגיש מדריך הישרדות עסקית לסוחר המתחיל מול כרישי חברות כרטיסי האשראי.
קרא עוד...
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 הבא > סיום >>

דף 1 מתוך 3
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet