כרטיס אשראי ויזה

מסחר אלקטרוני

כרטיס אשראי מסוג ויזה הוא המוכר ביותר בעולם. כרטיסי אשראי הם צורת התשלום המועדפת על רבים מסיבות רבות ובינהן: אין צורך לשאת מזומנים רבים עליכם, התשלום נדחה לתחילת החודש הבא, חברת האשראי ערבה לכם במקרה של גניבה ושימוש לא הולם של הכרטיס, הכרטיס מאפשר לכם לעשות רכישות באינטרנט, במטבע זר בחו"ל וכן לשייך אתכם למועדוני לקוחות רלוונטים מבחינתכם.

כרטיס אשראי ויזה – הנפוץ בעולם

כרטיס אשראי של ויזה הוא הנפוץ ביותר בעולם וחברת ויזה היא חברת האשראי הגדולה בעולם. גם בישראל כרטיס אשראי ויזה הא הפופולארי ביותר בקרב מחזיקי כרטיסי האשראי. למחזיקי כרטיס אשראי ויזה יש יותר בתי עסק התומכים בסליקת כרטיסי אשראי ויזה מכל כרטיס אחר בעולם. חברת ויזה איננה בנק אלא חברת אשראי שאיננה קשורה לשום בנק באופן מהותי.

למרות זאת רוב הבנקים בישראל קשורים לחברות אשראי המקומיות והכרטיסים שלהם הם אלו שהלקוח יכול להזמין.

כרטיסי אשראי בינלאומיים

מעבר לכרטיסים המקומיים המיועדים לרכישות ולעסקאות רק בארץ יש רבים המחזיקים בידם כרטיסי אשראי בינלאומיים המאפשרים להם להשתמש בהם גם במדינות שמחוץ לארץ. חברת ויזה מאפשרת לחברות האשראי המקומיות בארץ להנפיק כרטיסים בשמה ולהשתמש במותג שלה. כך מנפיקות חברות מקומיות כרטיסי אשראי שונים שעל כולן מתנוסס השם ויזה. כל בית עסק בארץ או בחו"ל יכבד כרטיסי ויזה וכל מערכת סליקה תומכת בכרטיס ויזה.

כרטיס אשראי ויזה בינלאומי – כל היתרונות

מכיוון שויזה היא חברה בינלאומית, כרטיס הויזה שלה הוא בינלאומי גם כן ומוכר ברוב העסקים בעולם - ניתן להשתמש בו בכל מדינה ואף לשם רכישת מוצרים או שירותים דרך האינטרנט. לויזה עוד יתרון הגלום בשיטת כרטיסי אשראי מתגלגלים. כרטיס אשראי זה מאפשר לכם לדחות את התשלומים ולהעביר יתרת תשלומים שמעבר להקצבה החודשית שלכם לחודש הבא. את הגלגול ניתן לעשות גם ברכישות בארץ וגם ברכישות בעולם.

יתרון נוסף של כרטיס ויזה הוא היכולת לקבל הלוואה שלא דרך חשבון הבנק שלכם. לדבר זה יתרון גדול לאנשים רבים הזקוקים לכסף מזומן לצרכים שונים, אך מכיוון שהגיעו לתקרת האשראי שלהם בבנק אין הם יכולים לקבל הלוואה נוספת מהבנק המנוע מלחרוג מעבר למסגרת האשראי שנקבעה וזאת על פי החוק. הלוואה מחברת האשראי איננה קשורה כלל לאשראי שלכם בבנק ועל ידי כך תוכלו להגדילו הלכה למעשה. הלוואה מחברת ויזה איננה כרוכה למעשה בכל סיבוכים בירוקרטיים ואישור של הלוואה עד כמה עשרות אלפי שקלים יכולה להיעשות במהירות וביעילות באמצעות שיחת טלפון או ישירות באתר ויזה שבאינטרנט.

מועדוני הלקוחות של ויזה

מחזיקי כרטיס אשראי ויזה נהנים גם ממגוון רחב של מועדוני לקוחות שהם יכולים להימנות עליהם בהיותם לקוחות של ויזה. מועדוני לקוחות אלה מתייחסים למגזרים בעלי עניין משותף שניתן לבנות עבורם תנאי רכישה מועדפים במקומות מסויימים והטבות בלעדיות לשייכים לאותו המועדון. ויזה מציעה כרטיסים של מועדוני לקוחות שונים החל מסטודנטים, דרך מקומות עבודה ועד לבני גיל הזהב.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet