הסוד לקידום אתרים מהיר שהרבה אנשים לא מכירים!

קידום אתרים


עסקים רבים בארץ ובעולם עמלים על קידום האתר שלהם במנוע החיפוש של גוגל. ישנם בעלי עסקים המנסים לבצע קידום אתרים ורואים תוצאות טובות מאוד, וישנם שמנסים ומנסים אך התוצאות לא מגיעות וגם כשהם מגיעים לדף הראשון הם לעולם לא מצליחים להגיע למקומות הראשונים. מה הסוד שהם לא יודעים על קידום אתרים ואיך אפשר להצליח הרבה יותר בקידום האתר?

קידום אתרים הוא התאמה של האתר לשאילתא של גוגל, כך שגוגל יאהב את האתר שלכם יותר מאחרים, קרי ידרג אתכם בציון גבוה ביחס לשאילתא של הגולשים. ככל שההתאמה שלכם גבוהה יותר כך גם הציון גבוה יותר ואיתו הדירוג בדף התוצאות. רוב העסקים טורחים לבצע התאמה של חזרה על מילות מפתח, התאמה של התמונות אבל ישנם מספר פרטים חשובים מאוד שרק מעט אנשים שמים לב אליהם בזמן שהם מקדמים את האתר, כגון: זמן טעינת הדף, מהירות הסריקה של הדפים, באיזה שטח אחסון מאוחסן האתר, האם בארץ או בחו"ל, האם האחסון הוא נקי ושייך בלעדית לאתר זה או שעל אותו שטח אחסון מאוחסנים גם עוד אתרים שיתכן שהם פוגעים בדרוג של האתר שלכם.

מדוע אחסון אתרים איכותי כל כך חשוב?

תארו לכם שיש לכם אתר בעל אופי עסקי אך באותו שטח אחסון נשמרים גם אתרים עם אופי שלילי. גוגל באופן מידי יוריד את הדירוג שלכם בצורה משמעותית כיוון שאתם מיד נחשדים בעסקים בעייתיים, הוא פשוט יעדיף לבחור אתרים שאינם נמצאים בסמוך לאתרים בעייתיים. לכן, אחסון אתרים חייב להיבחר בחוכמה וכן שיטת האחסון.

מהירות זה כל הסיפור!

ישנו עוד פרט אחד משמעותי, ישנם חברות אחסון אתרים שזמן טעינת העמודים הינו איטי ולא בגלל שיטת בניית האתר או בסוג התוכן אלא פשוט כי רוחב הגלישה לשטח האחסון אינו רחב מספיק וכן מהירות ההורדה אינה גבוהה מספיק. כאשר גוגל מודדים מהירות גלישה ונתקלים במהירות גלישה נמוכה הם מורידים את הדירוג של האתר המקודם משמעותית. שכן, עדיף להם להמליץ לגולשים שלהם על אתר שנטען מהר לעומת אתר שנטען לאט.

                       

שמרו את הסוד הזה אצלכם, אחסון אתרים מקצועי הוא המפתח הסודי לקידום אתרים מהיר.

ולא לשכוח שאינטרספיס החברה הכי אמינה באיחסון אתרים!

 

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet