קופה רושמת חכמה לעסקים קטנים

מסחר אלקטרוני

היתרונות של קופה רושמת לעסקים בכך שהיא מפשטת ומייעלת את תהליך המכירה בנקודות המכירה הקמעוניות. הקופה הסטנדרטית קיימת כבר עשרות שנים אצל הקמעונאים וזאת בזכות התכונות הבסיסיות הייעילות והפשוטות שלה. קופה בסיסית מאפשרת רישום פעולת המכירה בצורה מהירה, מקבלת את התשלום בגינה, מחשבת את המיסים, ובסופו של יום מוציאה סיכומים על המכירות והתקבולים.

מה זה קופה רושמת חכמה

קופה רושמת חכמה מאפשרת מלבד רישום המכירה ומעקב אחריה, גם שמירה של כל הנתונים לאורך זמן בבסיסי נתונים, ובכך מאפשרת ניתוח נתונים וקבלת סטטיסטיקות על המכירה והתקבולים לאורך כל זמן פעילותה. המידע הרב הנצבר במערכת מאפשר הפעלתן של פונקציות חכמות ומתקדמות על אותם נתונים, באמצעותן נקבל יישומים כמו: ניהול מלאי, מבצעים שיווקיים ניהול מועדוני לקוחות ועוד.

לפרטים והזמנות של קופה רושמת ממוחשבת

 

קופה רושמת בענן

עד לא מזמן קופה רושמת חכמה היתה נחלתם הבלעדית של בתי העסק הגדולים כמו רשתות סופרמרקט. עם כניסת טכנולוגיות מחשוב מתקדמות בשנים האחרונות בניהן מחשוב ענן ומחשוב נייד, התאפשרה פריצת דרך בתחום הקופות הרושמות ועמה הגעתם של פתרונות מתקדמים ובמחירים זולים גם לבתי העסק הקטנים. 

יישומים מתקדמים אילו שראינו עד היום רק ברשתות קמעוניות גדולות יאפשרו לנו להגדיל את המכירות ולשפר את שירות הלקוחות. העסק הקטן בעזרת הקופה החכמה, יכול בקלות לארגן מבצעים עם הנחות מיוחדות ללקוחות חדשים או לקוחות מועדפים או באמצעות יישום מועדון לקוחות לעודד את קהל הקונים המרוצים ולגרום להם לגיע לקניות חוזרות. 

הקופה החדשה אינה דורשת מקום רב, ואין שום צורך לקנות או להשכיר ציוד יקר, אם זה הקופה עצמה, שרת מרכזי או אמצעי תקשורת יקרים. וזה לא רק עלות הרכישה החד פעמית, אתם תדרשו גם לחוזי תחזוקה מחייבים לספק הפתרון ובהוצאה ניכרת של דמי שירות יקרים כל חודש. 

קופה חכמה לעומת זאת, היא בעצם יישום על כל מחשב נייח, נייד או טאבלט ההופך אותו לאחר התקנת התוכנה, תוך מספר שניות לקופה רושמת חכמה. כל מחשב כזה מחליף את הגוף המגושם של הקופה הסטנדרטית את השרת המרכזי ואת רכיבי התקשורת.

הנתונים הנרשמים בקופה הרושמת החכמה מועברים נשמרים ומגובים באמצעות מחשוב בענן ובכך מקבלים שרידות גבוה ואבטחה מוגברת. בכל תקלה או גניבה הציוד לא יגרם כל נזק ואין אובדן נתונים. פתרון התקלה מתאפשר במהירות על ידי ציוד חליפי שהוא ציוד מחשוב סטנדרטי וזול או על ידי תיקון המחשב התקול. 

כרגע הפתרון תופס תאוצה בכל העולם. אמנם, חלק גדול מבעלי העסקים מתלבטים וקשה עליהם השינוי. הם מרגישים בטוח ורגילים למערכת הישנה ויש להם ספק לגבי העובדה שהנתונים נשמרים בענן. אולם ככל שיותר ויותר אפליקציות קריטיות בבתי העסק עוברים לענן ועסקים מבינים את היתרונות החשובים, אזי תחושת הבטחון הולכת וגוברת ובסופו של דבר בית העסק שעושה את המעבר לדור החדש נהנה מיתרונות המערכת החכמה הן בשיפור התפעול העסקי, והן בהגדלת המכירות, תגבור האבטחה וחסכון משמעותי בעלות החודשית.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet