סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט במאה ה-21

מסחר אלקטרוני

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט הפכה במאה הנוכחית למעשה יום יומי וקל למדי. גם כניסת הטלפונים הניידים החכמים לשוק הסליקה והאפשרות שיש לנצל אותם לרכישה עם כרטיסי אשראי הפכו את הדבר לעוד יותר זמין ונוח. אבל יש רבים הפותחים עסק חדש והם מעוניינים לדעת במה זה כרוך ויש להם הרבה שאלות לפני שהם מחליטים אודות מכירת מוצרים או שירותים באינטרנט באמצעות כרטיסי אשראי. להלן כמה מן השאלות הנפוצות ביותר ותשובות שתספקנה אתכם.

למה סליקה באינטרנט?

אין ספק כי ניתן לשפר את מערך המכירות של כל עסק ברגע שהוא מתחבר למערכת סליקה באינטרנט ומאפשר ללקוחותיו לרכוש מוצרים או שירותים ישירות בצורה מקוונת באתר האינטרנט שלו. הסליקה (העברת התשלום באמצעות חברת האשראי מחשבון הלקוח לחשבון העסק) נעשית  מול כל חברות האשראי ועם כל כרטיסי אשראי. פתרונות הסליקה מתאימים את עצמם לסוג העסק ולתנועת הלקוחות המשתמשים באפשרות זו ולכן אפשרות זו כה נוחה ויעילה.

כיצד להתחיל סליקת כרטיסי אשראי?

כדי להתחיל בסליקה יהיה על העסק לקבל מחברות האשראי מספר ספק ולאחר מכן יש לחתום על הסכם מול חברות האשראי בנוגע לגובה העמלה והאחוזים שייגבו בגין כל עיסקה. לאחר מכן יהיה צורך לקבוע את צורת הסליקה שתתאים בדיוק לאופי העסק. מומלץ להתקשר עם חברת סליקה מקצועית ואמינה כבר בתחילת הדרך כדי שתוכל לעזור למצוא פתרונות אופטימלים במחירים מינימלים.

האם נחוץ להיעזר עם חברת סליקה?

כל עסק יכול ליהנות מיתרונות רבים בעבודה עם חברת סליקה כמו: חסכון בזמן, חסכון בכסף ובעלויות שונות הכרוכות בהתנהלות סליקה עצמית. לא שאין אפשרות לעשות סליקה עצמית, אבל לרוב העסקים הוצאה זו תהיה יותר מידי גדולה ולא משתלמת גם מהבחינה הלוגיסטית והתפעולית. חברת סליקה נמצאת שם כדי לפנות לחברות האשראי לקבלת אישורים נחוצים וגם תעזור לכם לבחור את מערכת הסליקה המתאימה לכם, תטפל בתקלות בשעת הצורך וכדומה. חברת סליקה יכולה להיות גם נציגה של חברת האשראי ובהיותה כזו יוכל העסק לקבל הטבות כספיות שונות כולל ביטול עמלת מינימום הניגבת בעת התקשרות ישירה עם חברת האשראי וכדומה.

עד כמה אמינה מערכת סליקה וכיצד מתבצעת אבטחת המידע?

מערכות סליקה הן  מערכות בעלות הגנה ואבטחה מירביים. לפני רכישת מערכת סליקה יש לברר שיש הגנה מירבית על הנתונים של כרטיסי אשראי כדי שלא יגנבו המספרים שלהם. יש לעמוד גם בתקן בינלאומי מחמיר בנושא אבטחת המידע – PCIDSS.

כדי להכנס לעידן המכירה באינטרנט מומלץ לעבוד עם חברת סליקה מקצועית ולא להתפתות לעשות זאת לבד עקב העלויות הגדולות שיהיו לכם. חברת סליקה תוכל ללוות את כל התהליך ולייעץ לכם לגבי כל הצרכים שלכם עד למציאת פתרון הסליקה הנכון עבורכם. סליקת כרטיסי אשראי מעולם לא היתה נוחה יותר באינטרנט מאשר בתקופה זו.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet