טיפים לקידום חנות וירטואלית בגוגל

מסחר אלקטרוני

הקצב בו העולם משתנה בעקבות הפיתוחים השונים של הטכנולוגיה, הוא קצב שכמעט לא ניתן לעמוד בו. אם בעבר הצרכן הישראלי (או כל צרכן אחר בעולם) היה יוצא למסע קניות במרכז הקניות השכונתי או העירוני, כיום לא מעט מהרכישות מתבצעות בקליק.

מה ניתן לרכוש באינטרנט? כמעט הכל: החל מסל הקניות השבועי, דרך מכשיר סלולארי חכם ועד כרטיס טיסה. רגע לפני שגם אתם מקימים את החנות האינטרנטית שלכם וכך תשפרו את חווית השירות של הלקוחות שלכם, דעו מה הדגשים לחנות שכזו, בדגש על קידום אתרים של חנות וירטואלית.

לא רוצים להתעסק בזה יותר מידי, רוצים חנות וירטואלית עוד היום כולל סליקה, ממליץ לכם על חנות למתחילים, חנות וירטואלית בקליק.

 

1.לא משנה מה אתם מוכרים – דאגו לתמונות!

המטרה היא לא רק להעניק ללקוח סביבת רכישה נוחה, אלא להעניק לו בעיקר סביבה שמתעלה על זו הנמצאת בקניונים ומרכזי הקניות. חנות אינטרנטית מחזיקה ביתרון משמעותי והוא יתרון החיסכון בזמן, שכן הלקוח משרת עצמו עצמאית, הוא יכול להתמצא לבד בין המחלקות וגם לא לעמוד בתור לקופה. חשוב מאד להדגיש כי מאחר ורוצים להעניק לכל הפחות חוויה דומה, חשוב מאד שיהיו תמונות באתר. לא משנה מה אתם מפרסמים או מוכרים: כדאי להשקיע בצילומים איכותיים, כאלו שיהיה ניתן להגדיל אותם ולראות אותם ב-360 מעלות. דוגמא טובה היא האתר ASOS, המאפשר לגולשים לראות את פריטי הלבוש מכל זווית, עם הגדלה, הקטנה ואפילו עם צעידה של דוגמן על המסלול עם הפריט. תמונה מעניקה את התחושה כי אין כל פער, והיא יכולה להביא את הגולש אל הקופה.

 

2.שקפו עצמכם כלפי חוץ כחברה רצינית

בעוד לקוחות המגיעים לחנויות יכולים לשלם בכסף מזומן, התשלום בחנות וירטואלית הוא באמצעות כרטיס האשראי. אין זה סוד שהלקוחות לא אוהבים למסור את הפרטים האישיים שלהם במהירות, במיוחד לא כשמדובר על אתר אינטרנט. חשוב מאד שתיצרו אמון ביניכם ובין הגולשים שלכם, כאשר הדרך לעשות זאת היא עם יצירת חזות רצינית. ישנם אתרים שכבר עם הכניסה אליהם ניתן לחשוד בהם כמפוקפקים, בעוד ישנם אתרים המשדרים אמינות. מה עליכם לעשות? ראשית, להציג בשקיפות מלאה את תנאי הרכישה הכוללים בין היתר את מדיניות החזרת המוצרים. בנוסף, דאגו לאזור "יצירת קשר" שיעניק ללקוח את התחושה כי אתם זמינים לו. סקטור נוסף שיכול לסייע לתדמית שלכם הוא אזור של לקוחות מרוצים ממליצים, בעיקר אם אתם נמצאים בראשית דרככם ובונים את שמכם.

 

3.שתפו את הגולשים שלכם בטיפים באמצעות בלוג

מעבר לכך שבלוג בתוך אתר האינטרנט שלכם יכול לסייע ישירות לקידום של האתר, הרי שהוא גם יכול לסייע רבות בכל הקשור לביצוע העסקאות בחנות שלכם. בחנות פיסית בקניון ישנם אנשי שירות, ואילו בחנות האינטרנטית ישנו הבלוג: הוא זה שיעניק טיפים, יחלוק המלצות וישתף בעדכונים חדשים. אם לדוגמא החנות שלכם עוסקת בכלי בישול, תוכלו לשתף בבלוג מתכונים, עדכונים חמים מבירות הקולינאריה בעולם, גאדג'טים חדשים, טיפים לתיבול נכון של מנות, חשיפת הגולשים לטכניקות בישול ייחודיות וכן הלאה. אלו מכם שרוצים לקחת את הבלוג צעד קדימה, יוכלו גם לצלם סרטוני וידאו עם המוצרים החדשים הנמכרים, שלמעשה מאפשרים לגולשים לגעת במוצר מבלי שהם כלל נוגעים בו.

 

4.דאגו לחברת אחסון איכותית ומהירה

נוסחת הקסם בכל הקשור לחנות האינטרנטית שלכם די ברורה: ככל שהחנות תהיה זמינה יותר ומהירה יותר, כך אתם ממנפים את סיכויי ההצלחה ואת היקף העסקאות. דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים אל חנות והיא בכל פעם סגורה ושעות הפעילות שלה לא קבועות, האם תחזרו אליה? דומה הדבר עם החנות שלכם – חברת אחסון טובה תדאג לכך שהאתר יהיה זמין ברצף ללא כל נפילות, תוך שהיא גם תדאג למהירות גלישה ותגובה שתעניק לגולשים שלכם חווית רכישה טובה.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet