מדריך גוגל אפס - Google Apps

דואר אלקטרוני
Google Apps זהו שירות המאפשר לעסקים לחסוך בעלויות ומשאבים על ידי שימוש בכלים המשרדיים מבית גוגל. באמצעות שירות זה ניתן ליהנות מכלי היומן Google Calendar, משירות המסמכים Google Docs, שירותי הקול של Google Voice, כלי בניית האתרים Google Sites, וכמובן, בשירות הדואר של גוגל – Gmail.

 
גוגל אפס פרטים נוספים על השירות ויתרונותיו הרבים: גוגל אפס

 


שלב ראשון – יצירת חשבון

לאחר שביצעת קניית דומיין,  החל את הצעד הראשון וצור חשבון חדש. בשלב זה תכניס את כתובת הדומיין שלך, תכניס את פרטי המנהל, ותבצע אימות על שדומיין זה הוא בבעלותך.
* לנסיונות ולפיילוטים מומלץ לבצע פעולה זו על סאב דומיין או לבצע רכישת דומיין ייעודי לבדיקות.

שלב שני – ניהול משתמשים

לאחר שעברת את השלב הראשון, היכנס למערכת והחל להגדיר משתמשים. תוכל ליצור משתמשים בצורה ידנית, או באמצעות קובץ CVS המכיל בתוכו רשימת משתמשים. כל משתמש אשר תיצור יורכב משם פרטי, שם משפחה, ID, וסיסמה. כמו כן, תוכל ליצור חשבון מנהל נוסף המתאים בעיקר לעבודה מול ה-API של גוגל אפס.
עוד מאפשרויות הניהול: השהיית משתמשים, מחיקת משתמשים, ועריכת פרטי משתמשים.

תכונה נוספת וטובה היא ניהול קבוצות משתמשים המיועדת בעיקר לתקשורת פנים-אירגונית מסודרת.

שלב שלישי – איפשור כניסה מאובטחת (לא חובה)

במידה ובחרת בחבילה המתקדמת של גוגל אפס, תוכל להפעיל את פרוטוקול התקשורת המאובטח SSL. בגוגל אפס, כל משתמש יכול להגדיר את הפעלת ה-SSL בצורה אינדיבידואלית. כמובן, גם המנהל יכול להגדיר זאת למשתמשיו.

שלב רביעי – התממשקות של הדואר האלקטרוני והשם דומיין

שלב זה דורש הבנה בסיסית בשירותי דואר אלקטרוני. בשלב זה תבחר בסוג העברת הדואר (Dual או Direct), ולזהות ולשנות את ה-MX Records שלך.

בכדי לחסוך זמן רב ומשאבים יקרים, חברת אינטרספייס פיתחה מערכת חינמית המאפשרת ללקוחות החברה לבצע התממשקות עם שירות הדואר של גוגל אפס בלחיצת כפתור אחת בלבד. פרי פיתוחה החלוצי של אינטרספייס מאפשר  להצעיד את העסק קדימה עם שירותי הדואר של גוגל בקלות אמיתית. מגניב 5 בדירוג אינטרנט.

לקריאה נוספת: מה זה דואר אלקטרוני
שירותי וובמייל אלטרנטיבים:

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet