טלמיטינג

שיווק ואסטרטגיה

עולם השיווק של ימינו מגוון מאד וכל בעל עסק נדרש להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש בכדי לשווק את מוצריו או שירותיו לאותו קהל לקוחות קבוע. שיווק מקוון, פרסום ברשת האינטרנט או פנייה באמצעות דוכני מכירה הן חלק משיטות השיווק החדשות אך לצידן עדיין עומדת איתנה שיטת הטלמיטינג המושתתת על העיקרון של יצירת קשר אישי עם הלקוח.

טלמיטינג– פנייה אישית ללקוחות שלך

הלקוחות שלנו עמוסים במידע. ברשת האינטרנט, ברדיו, בטלוויזיה ואפילו בטלפון הנייד מציפים אותם כמויות רבות של מידע שיווק גם מבלי שיצטרכו לבצע כל פעולה שהיא. הדרך היחידה להתבלט מעל לכולם היא לפנות באופן ישיר ואמיתי אל הלקוחות שלכם ולהגיע אליהם בזמן ובמקום הנוח בעבורם.

השאלה הנשאלת בשלב זה היא כמובן איך עושים זאת? והתשובה היא באמצעות שירות טלמיטינג.

מי מכם שאינו מכיר את שיטת הטלמיטינג נסביר אודותיה בקצרה. בשיטה זו נוצר קשר ישיר ואישי עם הלקוח באמצעות שיחת טלפון ראשונית בה מוצגת לפניו החברה או המוצר, נציגי השירות יספקו ללקוח מידע שיווקי ראשוני ויגרו אותו להסכים ולהיפגש עם איש המכירות של החברה.

לאחר שהלקוח יסכים לפגישה זו תתואם עבורו פגישה עם איש המכירות במקום ובזמן שנוח עבורו. הפגישה יכולה להתנהל בבית הלקוח או בבית קפה לדוגמה, בשעות הבוקר או בשעות הערב. כל זאת במטרה להגיע אל הלקוח בזמן ובמקום שנוחים עבורו ובכך להגדיל את כמות העסקאות שיצאו לפועל.

על ידי יצירת הקשר הראשוני ללא דחף מידי לסגור את העסקה מצד נציגי השירות מרבית הלקוחות אכן יסכימו להיפגש עם איש המכירות ולקבל מידע נוסף אודות המוצר או השירות. בדיוק בשלב זה נכנס לפעולה מנגנון הקשר האישי – איש המכירות מגיע אל הלקוח ולא להיפך ומעניק ללקוח תחושה אישית ומקצועית ומקרב את הלקוח עוד יותר לסגירת העסקה.

אך, כמו כן שיטת שיווק אחרת הנהוגה כיום, גם שיטת הטלמיטינג, על כל יתרונותיה הרבים אינה חפה מחסרונות. היות ומדובר בשיטת שיווק המתפרסת על זמן ממושך משיחת מכירה רגילה הלקוח לעיתים מאבד את התעניינותו במוצר עוד לפני הפגישה עם איש המכירות של החברה.

במקרים אחרים, הלקוח יערים קשיים והתנגדויות אל מול נציג השירות הטלפוני שאינו מיומן דיו להתמודד איתם והעסקה תכשל בשלב זה.

מלבד חסרונות אלו חשוב לזכור כי מדובר למעשה בשילוב של שתי מחלקות שיווק – טלפונית ומכירה פרונטלית. עובדה זו גורם לגידול בהוצאות השיווק של העסק היות ובעל העסק נדרש להעסיק כמות עובדים כפולה בעבור אותה כמות עסקאות ולהכשירם בהתאם.

במידה ואכן תבחרו בשיטת שיווק זו אך תהיו מעוניינים לחסוך בעלויות התפעול הגבוהות תוכלו לפנות אל מגוון רחב של חברות אשר יספקו לכם שירותי טלמיטינג טלפוניים במיקור חוץ ויחסכו את עלות התפעול החלקית של השימוש בשיטת שיווק זו.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet