מיתוג אישי באינטרנט

קידום אתרים
בניית מיתוג בתחום הפרסום היא הדרך היחידה להביא להצלחה של חברה ולהביא לקוחות בקנה מידה גדול. מותג הוא סמל , לוגו או שם, תפקידו לשדר את התדמית של החברה או העסק ולהבדילה ממתחרותיה. אנשים מזהים את המותג עם שם החברה והיחס אל החברה הוא בהתאם לתדמית שהחברה משדרת. הילדון של במבה או הפרה של עלית הם דוגמאות למותג שקל לזהות. אנשים יוצרים את החיבור הישיר בין המותג לחברה ולאיכות. המיתוג יוצר את בידול החברה ממתחריה ולרוב הלקוחות מזהים מותג חיובי עם חברה גדולה.

האינטרנט הוא כלי יעיל לשיווק עצמכם או העסק שלכם. עסקים רבים הם בעלי אתרים תדמיתיים באינטרנט, אך לרוב אתרים אלו אינם עושים את העבודה ואינם מעניקים לכם את התשואה המתאימה. בשוק תחרותי כיום לא מספיק שיש אתר, השאלה היא כיצד הוא תורם ומעניק לך את היתרון ביחס למתחרים שלך.

תחום המיתוג האישי באינטרנט בישראל הוא חדש יחסית, רבים אינם מודעים לכוחו של המיתוג האישי למנף את עסקיהם או את עצמם במטרה להפיק את המרב בתחום האינטרנט.

 

מיתוג אישי במנועי חיפוש

מיתוג אישי מטרתו להציג אותך או את העסק שלך, להדגיש את מומחיותך ויתרונותיך בצורה האופטימאלית ביותר. העיקרון המרכזי הינו למצוא נישה ספציפית אשר תדגיש את יתרונותיך. פרסום שמך באתרי האינטרנט השונים יביא לחשיפה גדולה יותר. הופעת שמך במונעי חיפוש המציגים עשרה אתרים הקשורים בשמך יוצרים את הפלטפורמה היעילה להשגת לקוחות פוטנציאלים ושליטה מלאה על תוצאות החיפוש באינטרנט. 

 מיתוג אישי כולל פעולות רבות בניהם, הקמת אתר, הקמת בלוג מקצועי, כתבות תדמית, רישום פרופיל אינטרנטי, השתלבות בפורומים התורמים לבניית התדמית החיובית עבורך ואף להסיר תוצאות שליליות באינטרנט, אם קיימים כאלה.
 
לכלכו עליכם? יש מה לעשות!

במידה ומופיעות תוצאות שליליות בחיפוש המותג עלולה להגרם פגיעה תדמיתית ונזק לעסק. תוצאות שליליות הן כתבות שליליות, פרסום פסקי דין, השמצות, ביקורות ברשתות חברתיות ועוד. תחום חדש מאפשר הסרת ומחיקת תוצאות שליליות ממנועי החיפוש.

 

בניית אתר תדמיתי

מיתוג אישי מתחיל עם אתר תדמיתי המציג אותך או את העסק שלך. הוא מרחיב על תחום פעולתך בצורה המספקת לגולש אינפורמציה מעמיקה, מותאמת למנועי החיפוש ומציג את שמך באופן מלא. הצגת השם יוצרת את האפשרות ללקוחות או קהל היעד אליו כיוונת להכיר את המותג – אותך.

 

כתבות תדמית

חלק מעבודת המיתוג הוא יצירת כתבות תדמית המפורסמים באתרים השונים כגון Reader, Article, Xplace ובעיקר באתרים כמו ynet . כתבות אלו מאפשרים לגולשים ללמוד על האדם ועל תחום התמחותו. כתבות אלו מטרתן להטמיע את שמך או פרסום האתר בצורה נרחבת ככל האפשר באינטרנט ולמעשה יוצרים פלטפורמה חשובה בקידום המותג האישי.  ניתן לקבל שירותי כתיבת תוכן והפצתו כחלק ממאמצי יחסי ציבורץ

 

הקמת בלוג

בלוג מקצועי יאפשר לך להיות מומחה בתחומך. בלוגים הינם יומני רשת הפועלים בדומה לאתרי האינטרנט, הגולש יכול לכתוב בבלוגים את העובר עליו, לשתף אחרים במידע או בחוויות האישיות. מחקרים מראים כי בלוגי הכתובים בצורה מקצועית ועניינית, המספקים מידע חשוב ורלוונטי לגולשים יוצרים תנועה בבלוג ולמעשה הופכים את הבלוג לצומת מרכזית אליה הם חוזרים ללמוד על התחום. אנו נדאג לקדם את הבלוג שיתאים למנועי החיפוש ויבטיח כי הבלוג יופיע בתוצאות הראשונות של דפי החיפוש. אתה לא עוד בלוג ברשת אתה המומחה בתחומך.

 

פורומים ורשתות חברתיות

פורומים מקצועיים בתחום עיסוקך ושליטה בתחום, יביאו רבים להתייעץ ולעלות שאלות. בניית שמך כמומחה תביא גולשים לפנות לאתרך על מנת לקבל שירות, כוון שהם משוכנעים כי הינך מומחה בתחומך. בדומה השתתפות בקהילות או ברשתות חברתיות יגדיל את רשת המכרים שלך ויאפשר לך להכיר שותפים פוטנציאלים ולקוחות.

 מעקב אחר שמך באינטרנט יבטיח כי שמך יופיע במקומות המוקדמים ברשת. הוספת תכנים חיוביים עם שמך כחלק מקידום המותג ובמקביל דחיקת או הסרת כתבות או פרסום שליליים לגבי שמך למקומות אחוריים במנועי החיפוש יביאו את התשואה לחברה או לעסק.
 

יתרונות מיתוג אישי באינטרנט

הקלדת שמך באינטרנט המביאה מספר רב של תוצאות חיוביות מאפשרת לך להפוך למומחה בתחומך ולבדל עצמך ממתחריך. מיתוג אישי מאפשר לך לזכות בהכרה מאנשים שונים בתחומך, הכרת אנשים נוספים ולקוחות פוטנציאלים וקידום הקריירה.

מיתוג מאפשר לך לשלוט על תוצאות חיפוש השם שלך באינטרנט, להציג את התדמית החיובית בראש החיפוש ולגרום לתוצאות שליליות לעבור לדפים אחוריים.
הפנים שמאחורי החברה מסייעים רבות במיתוג, אנשים יעדיפו את המומחה בתחום ואף יעדיפו יותר את המומחה שיש לו קבלות, שרשמו עליו הרבה, שהם קראו ולמדו עליו. בדומה למיתוג מוצר מותג אישי מזדהה עם הכרה, בידול ממתחרים, איכות וניסיון.
מאת: אופיר ורדי
 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet