קידום אתרים שעובד

קידום אתרים
מאמרים רבים נכתבו אודות קידום אתרים שעובד. אין ספק שהתחום מעניין ומסקרן במיוחד לאור העובדה שרב הנסתר על הגלוי ובגלל הפוטנציאל השווקי הרב הגלום מאחורי תחום קידום אתרים באינטרנט.

רובם של המאמרים בנושא נדושים, הם נכתבים למטרת קידום אתרים ובסופו של יום עבודת קידום אתרים בפועל מסתכמת ביצירת קשורים יוצאים לאתר המקודם ובמיוחד יצירת באזז רשתי על ידי כתיבת מאמרים, רובם באיכות ירודה, עם קישורים יוצאים לאתר המרכזי או לרשת האתרים אותם אנו מקדמים.

כל הנסיונות לפצח את האלגוריתמים של גוגל מתגלים כעורבא פרח ואנו רואים בשנים האחרונות מידי פעם שינויים של גוגל הנקראים פאנדה 1, 2 .... ההופכים את הקערה על פיה ועבודות קידום אתרים רבות שנים יורדות לטמיון.

קידום אתרים בסיסי

לאורך כל השנים האחרונות יש עובדות בסיסיות שלא משתנות ולדעתי באלו יש צורך להתרכז לבצע שינויים בקיימים או לחילופין עדיף להתרכז ביצירת תוכן חדש. לא אחת גיליתי שתוכן חדש ואיכותי לפי גוגל התקדם מעלה בסולם מה שלא הצליחו דפים קיימים ותיקים ומקודמים. להלן נתמקד בהוספת תכנים חדשים לאתר.

בחירת הנושא – קידום אתרים שעובד

ההחלטה הכי מהותית שתקבלו הוא נושא המאמר. סביר להניח שגוגל סרק כבר עשרות או מאות אלפים דפים שבנושא המרכזי כמו כאן "קידום אתרים". במילים אילו יש תחרות רבה  וקיימים מספר אתרי סמכותיים בנושא ולדף החדש שלכם יהיה קשה עד בלתי אפשרי לעלות במעלה הסולם. נקודה שניה שיש לקחת בחשבון היא האם יש דפים נוספים באתר שלכם העוסקים באותו תחום. באתר קידום אתרים גוגל יבחר את הדף הרלוונטי ביותר למילים קידום אתרים וכל דף חדש השפעתו הנוספת בנושא תהיה זניחה.

תנסו לבחור כותרת מעניינת שונה ומקורית ואולי תצליחו להיות מאמר סמכותי מבחינת גוגל באותו נושא. דוגמאות לנושאים בתחום קידום אתרים:
נושאים מדרגה ראשונה: קידום אתרים חינם, מדריך קידום אתרים, קידום אתרים מאמרים, פורום קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל, יועץ קידום אתרים, בלוג קידום אתרים, קידום אתרים עשה זאת בעצמך
נושאים מדרגה שניה: מומחה קידום אתרים, חברות קידום אתרים, מה זה קידום אתרים, השוואת קידום אתרים,  קידום אתרים מקצועי, קידום אתרים אורגני, שירותי קידום אתרים, קידום אתרים באינטרנט

אני בחרתי למאמר זה נושא מדרג שלש או ארבע, את הכותרת "קידום אתרים שעובד" לפחות אהיה המאמר הראשון שזה כותרתו.

הטמעת הכותרת קידום אתרים שעובד

לאחר שבחרנו את הנושא, כמו במקרה שלנו: קידום אתרים שעובד, נשאר לנו להסביר לגוגל בצורה חדה וברורה שזה נושא המאמר ולקוות שנהיה מאמר סמכותי בנושא. הדבר נעשה בצורה פשוטה בעזרת שני מנגנונים מוכרים:
1.    הגדרת כותרת (tittle)  בדף האינטרנט.
2.    הגדרת שם לדף האינטרנט שיכיל את הכותרת בעברית ולדוגמא כאן: http://www.internet.co.il/קידום-אתרים-שעובד

הכנסת הכותרת בעברית לתוך שם דומיין בעברית הינה מהותית ביותר. מספר רב של מקדמי אתרים נוטים לזלזל בחשיבות העניין אך התוצאות בשטח מראות מצב שונה. ניתן לקרוא הרבה פולמוסים תחת הכותרת "האם דומיין בעברית משפיע על קידום אתרים".
לדוגמא: אתר הכי פשוט שכתבתי מעולם – דומיין—בעברית.com , רק שני עמודים, מופיע מזה שנתיים רצוף במקומות 3/4 תחת מילת החיפוש התחרותית "דומיין בעברית"

לסיכום

מאמר זה הוא גם ניסוי שיכול לבדוק את ההצלחה של הנאמר כאן. יש לקחת בחשבון שיהיה קשה, אתר אינטרנט זה אינו נחשב כלל בתחום קידום אתרים. תוכלו לעקוב אחרי תוצאות החיפוש קידום אתרים שעובד  וכמובן אני לא יכול לקבוע מראש את התוצאות. הניסוי הוא בעצם תחת קטגורית הנושא קידום אתרים שבאופן טבעי הביטוי הכי תחרותי לחיפוש בגוגל בעברית.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet