קידום אתרים אורגני – מהו בעצם קידום אורגני?

קידום אתרים

קידום אורגני נועד להביא את האתר שלכם לראש התוצאות ה"אמיתיות" בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל תמיד יישאף להציג לגולשים את האתרים הרלוונטיים ביותר והמעניינים ביותר בכל מושג מחופש. לכן המטרה שלכם בתהליך קידום אתרים אורגני היא לעזור למנוע החיפוש להבין עד כמה האתר שלכם רלוונטי לרשימת מילות המפתח שגיבשתם מראש.



קידום אתרים אורגני – קודם כל אופטימיזציה

בהנחה שכבר גיבשתם רשימת מילות מפתח שברצונכם לקדם בגוגל, השלב הראשון לעבודה הוא אופטימיזציה. כלומר לפני שאתם מתחילים להחליף קישורים עם אתרים אחרים, לפני שאתם פותחים דף בפייסבוק ולפני שאתם כותבים עשרות תגובות בפורומים רלוונטיים – יש לבנות ולארגן את האתר שלכם כמו שצריך. יש לבנות את האתר בצורה חכמה שתיתן ביטוי הולם לרשימת מילות המפתח שלכם. לצורך משימה זו, ריכזנו עבורכם מספר דגשים. המשיכו לקרוא...


קידום אורגני – אי אפשר לקדם את כל המושגים בדף הבית

אחת הטעויות הנפוצות של אתרים חדשים היא הניסיון לקדם את כל רשימת מילות המפתח באמצעות דף הבית. אם תחשבו במקום גוגל, תבינו שמדובר בטעות קשה. דף אחד בודד באתר, גם אם מדובר בדף הבית, לא מסוגל לתת אינפורמציה מעניינת על 20 מושגים. כדי לקדם 20 מושגים, יש לקדם את רוב המושגים באמצעות דפים פנימיים באתר. כך אם יש לנו אתר בתחום של צימרים, ראוי לפתוח דפים פנימיים כמו: צימרים מפנקים, צימרים עם בריכה או מחירים של צימרים...


כותרות ותיאורים

כותרות (titles) ותיאורים (descriptions) הם הלחם והחמאה של קידום אתרים אורגני. עבור כל דף באינטרנט אפשר להגדיר כותרת ותיאור. מדובר באחד הכלים הכי חשובים להסביר למנועי החיפוש במה האתר שלכם עוסק (לאיזה מושגים הוא רלוונטי!). לכל ניואנס בכותרות ובתיאורי האתר יש משמעות. אם הכותרת קצרה או ארוכה? האם מילת המפתח שלכם מופיעה בכותרת? האם היא המילה הראשונה? האם היא מופיעה פעמיים? באיזו מילה מתחיל תיאור האתר? כמה פעמים הוא חוזר על עצמו בתיאור? לכל אחד מהפרמטרים הללו יש השפעה על דירוג הדף שלכם במנועי החיפוש. מילות המפתח שלכם חייבות להופיע בכותרת הדף ובתיאור שלו.


קידום אתרים אורגני - צפיפות טקסט

כאמור, תהליך קידום אתרים אורגני נועד להראות למנועי החיפוש עד האתר שלכם רלוונטי למושגים מסוימים. אז אם ברצונכם לקדם מושג כלשהו, המושג חייב להופיע מספר פעמים בתכני האתר. בדף של 300 מילה, היינו ממליצים לכם לשתול את מילת המפתח שלכם 4-5 פעמים.


טיפ חשוב - כתיבה שיווקית היא המפתח להצלחה

קידום אתרים אורגני אינו שלם בלי כתיבה שיווקית נכונה. אחד הפרמטרים שגוגל בודק כל הזמן הוא משך הזמן שגולשים נשארו בתוך האתר שלכם. ככל שתלמדו לכתוב בצורה נעימה יותר, מסודרת יותר והגיונית – כך גולשים יישארו יותר זמן באתר שלכם וגם ידפדפו עוד ברחבי האתר. אחת המטרות שלכם בתהליך של קידום אורגני היא לגרום ללקוחות להישאר הרבה זמן באתר. לכן גם מומלץ לשים תמונות, סרטוני  וידאו ושאר גירויים ויזואוליים מושכים.

 

מאמרים מענינים נוספים בנושא

קורס קידום אתרים אורגני


 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet