קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים

כללי

קידום אתרים בחו"ל הוא משימה קשה אך אפשרית. רוב מקדמי האתרים בארץ מעדיפים להתרכז בזירה המקומית – וקשה להאשים אותם. יש להם תשתית מקומית גדולה, לקוחות רבים ושוק אינטרנט קטן יחסית המאפשר להשיג תוצאות מרשימות תוך זמן קצר יחסית. אין כיום מושגים רבים בעברית שלא ניתן לקדם לעמוד הראשון בגוגל תוך חצי שנה. המצב בחו"ל לעומת זאת שונה בתכלית. לאור התחרות הגדולה ועומס האינפורמציה, קידום אתרים בחו"ל הוא מאתגר יותר ולוקח יותר זמן להשיג את מטרות הפרויקט.

תשתית תומכת

תשתית היא הבסיס של קידום אתרים בחו"ל. חברת קידום רצינית צריכה להחזיק רשת אתרים בחו"ל, ממנה תוכל להוציא קישורים איכותיים אל אתרי הלקוחות. רצוי כמובן שתשתית האתרים תהיה רלוונטית לתחום בו מתעסק הלקוח. חשוב להבין שבחו"ל אנו מתחרים מול אתרים ותיקים וחזקים. ללא תשתית תומכת חזקה, תהליך הקידום הופך מתיש ומייגע.

אינדוקס מאמרים

אחד הכלים היעילים בתחום של קידום אתרים הוא פרסום מאמרים רלוונטיים ברשת. מהבחינה הזו מה שעובד בארץ, עובד בצורה טובה גם במסגרת קידום אתרים בחו"ל. אחרי שפרסמנו כתבה כלשהי, חייבים לאנדקס אותה במנועי החיפוש (אחרת אין שום משמעות קידומית). בארץ זה קורה ללא הרבה מאמץ ובצורה כמעט אוטומאטית. אלא שהתהליך בחו"ל יותר מורכב ויותר מסורבל. בחו"ל צריך להשתמש במגוון כלים כדי "לקרוא" לקרולר של גוגל שיבוא לסרוק אותנו. זה יכול לקרות תוך זמן קצר, אך זה יכול לקחת גם שבועות. מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה.

קצב ההתקדמות

מי שנכנס לפרויקט בינלאומי צריך להבין שההתקדמות בדירוגים היא יותר איטית. עומס האינפורמציה ברשת הבינלאומית הוא פשוט אדיר. יש להוסיף לכך כמות אדירה של תכנים שנוספים לרשת מדי יום. תהליך האינטגרציה של הידע בשרתיהם של מנועי החיפוש לוקח יותר זמן. פעולות שנבצע היום, יקבלו ביטוי כעבור חודש וכעבור חודשיים. לכן נהוג לנסח ביחד עם הלקוחות יעדים ארוכי טווח – שנה קדימה לפחות. קידום אתרים בחו"ל דורש עבודה יסודית, מדורגת ונחושה.

קשה אך אפשרי

למרות הקשיים שצוינו, ישנן חברות ישראליות שמופיעות במיקומים מרשימים במנועי החיפוש העולמיים. העקרונות של קידום אתרים בחו"ל לא שונים בצורה קיצונית מעקרונות הקידום בארץ. אלא שהכל חייב להיעשות במסה גדולה יותר ובעוצמה חזקה יותר. כשבוחרים חברת קידום לפרויקט מסוג זה, כדאי לבחור חברה עם ניסיון בתחום. בנוסף לכך, ניתן לנסח חוזה הוגן עם תשלום לפי עמידה ביעדים. סוג חוזה כזה מבטיח שנשלם בהתאם לתוצאות בשטח.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet