שיווק ואסטרטגיה

8 דרכים להביא יותר תנועה לבלוג שלך

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה

אין מי שלא רוצה לקבל יותר תנועה לאתר או לבלוג שלו, אבל חלק גדול מאתנו לא מודע לכל הדרכים בהם ניתן לעשות זאת. במאמר שלפניכם נציג שמונה דרכים שונות כיצד להביא יותר תנועה לבלוג שלכם בלי להשקיע שבועות על גבי שבועות בשיווק עצמי וגם לא הון תועפות על פרסום.

SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחת הדרכים הבסיסיות ביותר להביא יותר תנועה לבלוג שלכם. בעיקרון, מה  שאתם צריכים לעשות זה לחפש את מילת המפתח או מילות המפתח הראשיות של המאמר (לדוגמה , לפוסט כמו "משכנתא בריבית קבועה – למה דווקא עכשיו?" נבחר את שתי המילים "משכנתא" ו – "ריבית קבועה") ולשלב אותן בתיאור הפוסט (Meta Description), בכותרות הפנימיות שלו וכמובן בטקסט.

קרא עוד...
 

טלמיטינג

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה

עולם השיווק של ימינו מגוון מאד וכל בעל עסק נדרש להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש בכדי לשווק את מוצריו או שירותיו לאותו קהל לקוחות קבוע. שיווק מקוון, פרסום ברשת האינטרנט או פנייה באמצעות דוכני מכירה הן חלק משיטות השיווק החדשות אך לצידן עדיין עומדת איתנה שיטת הטלמיטינג המושתתת על העיקרון של יצירת קשר אישי עם הלקוח.

קרא עוד...
 

הסרת תוצאות שליליות מגוגל

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה
האמרה הידועה גורסת שכל פרסום הוא מטבעו חיובי, כך שאין בנמצא פרסום שלילי. עולם האינטרנט, עם זאת, דומה שמאתגר מאד על התפיסה הזו. כמה פעמים החלטתם שלא להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע מסוים מכיוון שקראתם חוות דעת שלילית עליו בפורום? כמה פעמים גיבשתם דעה על חברה עסקית רק על סמך הכתוב עליה ברשת האינטרנט?

האינטרנט הוא כיום כלי מרכזי בקביעת התדמית של כל מי שמופיע בו: החל מאדם פרטי, דרך בעלי מקצוע או חברות עסקיות ועד למוסדות ציבוריים, או אפילו מדינות שלמות. מה שרבים לא מודעים אליו, הוא שמאחורי הקלעים של העולם האינטרנט מתרחש פעמים רבות מאבק, שתכליתם קידום התכנים החיוביים על גורם מסוים, והסרת, או לכל הפחות דחיקתם אחורנית, של אלה השליליים. כיצד ניתן לעשות זאת?

קרא עוד...
 

מפצחים את סודות השיווק באינטרנט – חינמלך

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה
ברחוב ויצמן ניצב איתן המוסד פיצוחי חזי. לא משנה באיזו עיר ומאיזו עדה כי כמעט כל עיר בישראל מתגאה ברחוב ויצמן משלה . וראו איזה פלא,  בקניון רננים ברעננה העזו לפתוח ממש באמצע הקניון פיצוצייה בין הסושיה לקפה גראנדה. אולם בעוד בפיצוחיות בויצמן יושבים אנשי עסקים ממולחים תרתי משמע, הביקור בקניון רננים גרם לי להבין שהפיצוחיה מנוהלת על ידי טירון לא מפולפל. איך אני יודע? מכיוון שכשעברתי בקניון ובמקרה ראיתי שבין השחורים בלי מלח לקשיו נח לו השלט הבא “אין צורך לטעום, הכל טעים!”  
קרא עוד...
 

“כל הזית" - שיווק באינטרנט על ידי חברת קידום אתרים

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה
חשבתם ששיווק באינטרנט נגמר בלהגיע למקום הראשון בגוגל? בטוח שחשבתם שאם לא במקום הראשון אז לפחות בעשרייה הפותחת.
בו נאמר שאתם הבעלים הגאים של עסק מצליח. נגיד יצרנים או משווקי חמוצים וזיתים בקופסאות. כשזה מגיע למלפפונים חמוצים פשוט אין עליכם. העסק משגשג ומהר מאוד אתם  מגיעים למסקנה שהשוק בארץ פשוט קטן עליכם והגיע הזמן לכבוש לא רק מלפפונים אלה גם את שאר העולם. ניגשתם למלאכת השיווק באינטרנט, כלומר קניתם שם דומיין עסיסי ובניתם אתר מושקע באנגלית ובשלב מסוים חלחלה לתודעה שלכם ששיווק באינטרנט זה יותר מסתם בניית אתר אבל אתם לא במאה אחוז סגורים מה הצעד הנדרש הבא.
קרא עוד...
 

כלכלה נכונה

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה
באווירת החודשים של תעשיית ההי-טק אנו מוצאים את עצמנו קוראים יותר ויותר על סגירת חברות, צמצומי עובדים והקפאת פרויקטים. בעוד ממבט מקרוב על התופעה מגלה כי הפעילות של המשק אינה כה קפריציונית כפי שעשוי להראות לאיש ההי-טק הממוצע.

קרא עוד...
 

שיווק חכם מתחיל בניתוח הפעילות באתר האינטרנט

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה
"שיווק חכם יותר" באמצעות אינטרנט הוא פשוט: שיווק המונע על ידי תובנה ברורה שכוח המקור העשיר ביותר שלה בא היום מניתוח הפעילות וההתנהגות של הלקוחות בפועל והלקוחות הפוטנציאליים המבקרים באתר שלכם.

האם אתם מעונינים לצפות בפעילות המבקרים באתר שלכם? לתפוס את תגובת המבקרים למוצרים, שירותים ומידע? לעקוב אחרי תנועת מבקר שמסתיימת ברכישה? לדעת שהמבקרים בחרו בפעולות שרציתם שייבחרו? רוצים לראות את כל המידע הזה בדוחות מתומצתים, קלים לפענוח, המספקים תשובות להחלטות מסחריות חשובות בהרף עין?
קרא עוד...
 

מה צריך כדי להפוך אתר באינטרנט לעסק רווחי?

קטגוריה: שיווק ואסטרטגיה

והרי המציאות, אין סודות כמוסים ושיטות נסתרות לפעילות e-business מצליחה. ישנם פשוט מספר של כללים ששילובם יחד ינפיקו לך עסק און ליין משגשג ומניב פרי. חסרון של אחד מכללי הצלחה אלו יגרמו לכישלון ולאתר רפאים.

הקרנה של איכות
סיפוק של תכנים חדשים, ניהול של קהל גולשים קבוע וייחודיות זוהי רק תחילת הדרך, האתר חייב לשדר חדשניות ומעל הכל איכות. כשמדברים על איכות אין הכוונה לאיכות התוכן שכן זהו עניין של דעה והתעסקות, אלא לאתר מהיר, חד ובעל מסר ברור. עיצוב האתר חייב להיראות טוב וקל לניווט, צבעי אתר חזקים יצרמו לעין הגולש וחוסר הנוחות בסופו של דבר תביא לעזיבתו. שביעות רצונו של הגולש תביא לביקור נוסף באתרך, ואף
למבקרים נוספים שהופנו על ידיו.

קרא עוד...
 


דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet