פתרונות DRP ו- Business Continuity

חוות שרתים

הצורך

אירועי ה- 11 בספטמבר 2001 בארה"ב, חוסר היציבות הפוליטית ואובדן מידע כתוצאה מהתקפות וירוסים, כל אלה גורמים כיום לארגונים רבים לבחון את מוכנותם למקרה של אסון או אובדן של המידע היקר שברשותם. מחקר של חברת גרטנר (דצמבר 99) מבהיר כי על הארגונים ברחבי העולם לוודא את גיבוי המידע.
על פי מחקר זה ניתן למיין את הגורמים לקריסתן של מערכות באופן זה:

·        40% מהקריסות נגרמות כתוצאה מטעויות מערכתיות

·        40% מהקריסות נגרמות כתוצאה מבעיה אפליקטיבית (לעיתים כתוצאה מתקלה, אולם לרב עקב טעויות קונפיגורציה)

·        רק  20% מהקריסות נגרמות כתוצאה מבעיות בפלטפורמה, בעיות בתקשורת, בחומרה או כתוצאה מאסונות

מחקרים נוספים מצביעים כי קריסה כלשהי במערכות ה- IT של ארגונים היא כמעט בלתי נמנעת. מרבית מערכות ה- IT בעולם יחוו קריסה כזו או אחרת במשך הזמן.

אי זמינות אינפורמציה עלולה לעלות ביוקר רב לארגונים. קריסה בלתי צפויה של מערך השרתים עלולה לפגוע ישירות בהכנסות החברה, בתפוקת העובדים, בשירות הלקוחות ובאמינות החברה. לעיתים היא אף עשויה להיות פטאלית. מנהלי חברות אינם יכולים להסתפק בתשובות ממנהלי ה- IT שלהם נוסח "סמוך עליי" או "יהיה בסדר".
תכנון מוקדם של המצב בו תידרש התאוששות מאסון,
Disaster Recovery Planning (DRP), חייב להיות מובנה באמצעות נהלים ובמערך ה- IT של החברות והארגונים.

 

 

Off-location Storage

פתרון DRP מושלם מוכרח לקחת בחשבון גם תסריטים בהם משרדי הארגון אינם זמינים. לתסריט מעין זה ישנה משמעות מרכזית אחת - המידע הארגוני חייב להיות מאוחסן גם מחוץ לארגון (Off-location). צוות מנהלי מערכות המידע של החברה יתאים את הפתרון, לפי צרכי הלקוח, לאתגר העיקרי של שמירת רמת סנכרון נאותה בין שרתי האם היושבים במשרדי הארגון, לבין השרתים הנמצאים ב-datacenter. אם המידע נדרש לפיזור של רמת הסיכון, ניתן לפרוס את הפתרון גם בחוות השרתים בחו"ל.

Hot Standby

במקרים של אסונות הנזק אינו נובע אך ורק מאבדן נתונים, אלא גם מקריסת המערכת לאורך זמן. על כן מערכות דינמיות ומערכות זמן אמת מוכרחות להיות מגובות על יד מערכת אלטרנטיבית. מערכת אלטרנטיבית המתארחת בחוות שרתים  ברחבי העולם, מוכנה להיכנס לפעולה בכל עת, וברגע האמת היא מופעלת על ידי מערכת ניתוב עומסים.

הפתרון המוצע על ידי InterSpace Hosting הנו חלק מסדרה שלמה של פתרונות High Availability ופתרונות DRP אותם היא מציעה. שירותי Off-Location Storage ושירותי שיחזור הנם מרכיב רב חשיבות בתכנון שרידתם של ארגונים. תשתיות החווה מהוות בסיס מצוין לפתרונות מסוגDisaster Recovery . חברות רבות כבר התקדמו צעד אחד קדימה, ובחרו בחוות השרתים המתקדמת של InterSpace לצורך אירוח מערכות גיבוי ושיחזור, או בפתרונות Hot Standby, הממתינים באתרים שונים ברחבי עולם ונכנסים לפעולה מיד עם התרסקות של מערכות.

מערכת גיבוי

שירותי גיבוי ושיחזור, מהמתקדמים ביותר מסוגם בעולם, מנוהלים על ידי צוות מנהלי מערכות המידע המקצועיים של החווה, ועומדים לרשות המערכות המתארחות על גבי תשתיות ממוכנות (Fully Automated). התשתיות סופקו על ידי מערכות מחשוב ענן באינטרספייסI, החברה המובילה בישראל בפתרונות שרתים ואבטחת המידע.

שגרת הגיבוי מתבצעת בחווה על בסיס יומי, שבועי או חודשי, בהתאם לצרכי הלקוח. שירות זה מאפשר ללקוחות החווה ליהנות ממיטב הטכנולוגיות המוצעות בתחום פתרונות Storage, ומגיבויים ללא צורך בהשקעה המסיבית הנדרשת לבניית התשתיות והחומרה. השירות ניתן בתצורת ASP Application Service Providing)), החוסכת בהשקעה בעלויות רכישת המערכת, וקבלת השירות בעלויות חודשיות.

לקבלת מידע נוסף ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון 09-8850480
באמצעות פקס
09-8850488

בקרו באתר:
http://www.iserver.co.il

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet