עוברים דירה: איך לבחור שרת אחסון לאתר שלך?

אחסון אתרים

רבים מאיתנו בגילאים צעירים יותר עוברים דירה לעיתים קרובות. אנחנו מנסים את מזלנו במקומות שונים, מתקרבים למקומות עבודה מסוימים, עוברים לגור עם החבר או החברה, מתקרבים לאוניברסיטה או פשוט מוצאים דירה שאנחנו אוהבים ועוברים לגור בה.

הדבר נכון גם להרבה מאוד אתרים בתחילת דרכם. בעלי אתרים אלו עדיין בודקים מהם השרתים המתאימים להם בדיוק, ועם השינויים בהתנהלות האתר יש מקום גם לשינויים באחסון האתר. לדוגמא, ישנם בעלי אתרים שבתחילת דרכם מעדיפים אחסון אתרים המציע להם גם פלטפורמות ניהול נוחות המתאימות למתחילים ובוחרים את אחסון האתר לפי השירותים הללו.

סיבות למעבר דירה של האתר

שרת אחסון אתר

כשבעלי אתרים אלו לומדים יותר על ניהול אתרים הם אינם מעוניינים יותר בעזרה גדולה מדי או בממשקי ניהול, אלא מתעניינים יותר באחסון אתרים המאפשר להם הרבה יותר חופש ויכולת להפעיל תוכנות בעצמם על פי רצונם.

עוד סיבה משמעותית למעבר דירה של אתר היא עלייה גדולה בנפח התעבורה. אתרים שיתופיים רבים פשוט אינם יכולים להכיל עלייה גדולה של גולשים באתר שהופך למצליח מאוד, ועדיף לאתר לעבור לשירותי אחסון אחרים המתאימים למצב בו הוא נמצא כרגע.

ישנן עוד הרבה סיבות למעבר בין שירותי אחסון של אתרים ולפעמים הגורם הקובע הוא המחיר, או השירות אותו ניתן לקבל בשירותי אירחו או אחסון אתרים חדשים.

מה לבדוק לפני מעבר דירה של אתר?

חשוב מאוד לבדוק לפני מעבר הדירה את איכות השרתים. חשוב לשאול מהם הגיבויים האפשריים במקרים של נזק לשרת הראשי, איפה השרתים נמצאים ומהם אמצעי הבקרה או השמירה עליהם. בנוסף יש מקום לבדוק את שירותי התמיכה של חברת אחסון האתרים. כדאי ומומלץ לפנות רק לחברות להן יש שירותי תמיכה טלפוניים זמינים באופן קבוע.

לפני מעבר האתר גם חשוב לוודא מהי בדיוק חבילת האחסון אותה רוכשים ומהי כוללת. כמו לפני חתימת חוזה של כל דירה יש מקום לבדוק האם יש תנאים מגבילים על שימוש בתוכנות מסוימות או שימוש בתכנים מסוימים. בנוסף, יש מקום לבדיקה של כלל השירותים הנלווים שמקבלים יחד עם אירוח האתרים כמו שירותי מייל, הצפנה או סליקה.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet