מהו אחסון אתרים ללא הגבלה?

אחסון אתרים

חבילת אחסון ללא הגבלה מציעה אופציה לאחסון של מספר אתרים תחת דומיינים נפרדים החולקים ביניהם את שטח האחסון והתעבורה בחבילה. אחסון אתרים ללא הגבלה פשוטו כמשמעו זהו אחסון אתרים ללא הגבלת דומיינים, שטח אחסון ותעבורת נתונים.

ואריאציה של חבילה זאת היא אחסון אתרים ללא הגבלת דומיינים, כך, שהחבילה אינה מוגבלת במספר האתרים אותם ניתן לפתוח ומספר הדומיינים המתחברים אליה, אך כן מוגבלת בשטח הדיסק ונפח התעבורה שבחבילה.

בנוסף, בדרך כלל הצעות חבילת האחסון ללא הגבלה מאפשרות לפתוח מספר לא מוגבל של תיבות דואר אלקטרוני ומסדי נתונים, בכפוף לתנאי החבילה. היות והשירות המוצע הינו במסגרת אחסון אתרים שיתופי, תנאים אלו נועדו להבטיח שכל האתרים המאוחסנים יקבלו את המשאבים הדרושים להפעלתם התקינה ובכך מגבילים מקרים בו אחד המשתמשים חורג בצורה קיצונית ממסגרת השירות.

חבילת אחסון אתרים ללא הגבלה מתאימה במיוחד למפתחים, מקדמי אתרים ומשתמשים נוספים להם דרשים מספר רב של אתרים להקים ולנהל אותם בצורה מרוכזת תוך מעקב פשוט אחר משאבי החבילה והכל במקום מרוכז אחד. החבילה לא באה לענות לדרישה של מספר רב של אתרים מקצועיים ונותנת מענה טוב למספר אתרים בפיתוח או זמניים ואם תנועה מינורית. כמו כן, היא אינה מיועדת למשתמשים המעוניינים למכור חבילות אחסון לאחרים (לשם כך יש לרכוש שירותי אירוח אתרים לריסלרים).

בשורה התחתונה, חבילת אחסון ללא הגבלה היא פתרון ממוקד שמתאים לאנשים בעלי צרכים ספציפיים, מציעה אפשרות לקבלת חשבון אחסון להקמת אתרים מרובים בקלות, יעילות ומהירות אך לא נותנת פתרון כולל לכל סוגי אתרי האינטרנט. אם אתם מפתחים שצרכים פלטפורמה לביצוע ניסויים, מקדמי אתרים שצריכים להקים רשת תוכן או בעל עסק שרוצה להקים מספר אתרי תדמית למחלקות שונות – זהו הפתרון בשבילכם.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet