אחסון אתרים בישראל

אחסון אתרים

אחסון אתרים בישראל – אמריקה זה כבר פה

 עד לפני כמה שנים ספורות, הדילמה שעמדה אל מול ארגון או גוף המעוניין בשירות אחסון אתרים היתה ברורה למדי. ברוב המקרים, לו אותו גוף היה שואל איפה כדאי לו לאחסן אתרים - בישראל או בחו"ל?", הוא היה מקבל את אותה התשובה - בחוץ לארץ. הפרש העלויות בין חבילות האחסון בארץ לחבילות האחסון בחו"ל גרמו לכיס לומר את שלו. היום לעומת זאת, הפרש העלויות הצטמצם בצורה ניכרת, וניתן ליהנות משלל היתרונות הרבים שנלווים לרכישת אחסון אתרים בישראל.
 
אז מה בדיוק מציעים לנו חברות אחסון אתרים בישראל?
 

תמיכה ושירות בשפת האם

 ובכן, בראש ובראשונה, חבילת אחסון אתרים בחו"ל אומרת גם שירות בשפה האנגלית, מה שמחייב שליטה בשפה האנגלית. גוף המזמין חבילת איחסון מחברת אחסון אתרים בישראל זוכה ליהנות משירות ותמיכה בשפה העברית, כך שגם אם יש שליטה כלשהי בשפה האנגלית, אין כמו לקבל מענה בשפת האם.
 

זמינות טלפונית

 לא אחת יעידו במרירות אלו שמאחסנים את אתרם בחו"ל, כי הזמינות הטלפונית של חברתם היא מהגרועות שיש. אתרים רבים הם גם למעשה אתרי מסחר אלקטרוני, ועל כן באם יש צורך בתמיכה או טיפול בתקלה, הדבר דורש טיפול מהיר ככל האפשר. בעוד שהנושא קריטי ורמת הזמינות צריכה להיות גבוהה, בפועל קורה שממתינים כ-40 דקות על מנת לקבל מענה אנושי ומינימלי. חברות איחסון אתרים בארץ לעומת זאת, מעניקות מענה הולם יותר, ויש כאלו שרמת הזמינות שלהם מסתכמת בשניות ספורות בלבד.
 

מיקום גיאוגרפי וזמן תגובת שרת

 כחלק מחווית המשתמש, זמן העלאת האתר וזמן תגובת השרת הם ערכים חשובים לאתר מצליח. חשיבות הדבר מתבטאת גם במנוע החיפוש גוגל. דבר ידוע הוא שדירוגם של אתרים שונים בגוגל משתנים בהתאם לרלוונטיות שלהם. כל למשל, אם משתמש מסויים חיפש "עגלות לתינוקות" ונכנס לאתר שהגיב לאט, באופן טבעי הוא יצא מאותו האתר בשניות ספורות וימשיך הלאה לתוצאה הבאה בגוגל. גוגל מזהה את הדבר, מחשב מחדש את רלוונטיות האתר לעומת השני, ודואג לעדכן את רשומותיו בתוצאות החיפוש. האתר האיטי, באופן טבעי פחות נעים למשתמש ועל כן הוא פחות רלוונטי, מה שגם גורם לו לרדת במיקומים בתוצאות החיפוש.
 
איך הדבר מתקשר לאחסון אתרים בישראל או בחו"ל?

ובכן, אם האתר פונה לקהל הישראלי והוא יושב בחברת אחסון אתרים בחו"ל, זמן התגובה שלו תהיה ארוכה יותר באם אותו אתר היה מאוחסן בחברת אחסון אתרים בישראל.

בדיוק כשם שאתר שיש לו דומיין בעל סיומת ישראלית (co.il) מקבל ערך מוסף בעיניי גוגל, כך גם מקבל אתר שמאוחסן בחוות שרתים מקומית בישראל.

 
 

להלן הסבר ויזואלי ומשעשע במיוחד על ההבדלים שבין אחסון אתרים בישראל לאחסון אתרים בחו"ל:

 




אינטרספייס אחסון  אתרים בישראל

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet