פרסום אתרים באינטרנט – הדרך היעילה להשיג לקוחות חדשים

קידום אתרים
פרסום אתרים באינטרנט – הדרך היעילה להשיג לקוחות חדשים!

קיימות דרכים רבות ומגוונות לפרסם אתרים באינטרנט, במטרה לייצר בהם תנועת גולשים ולהגדיל את מספר הפניות או הרכישות באתר. פרסום אתרים יכול להיעשות במספר אפיקים במקביל, או באפיק אחד הנתפס כיעיל יותר.

בגלל שפע האפשרויות, כל תהליך של פרסום אתרים – ראוי כי יתוכנן על ידי איש מקצוע על מנת ליצור קמפיין אפקטיבי המביא לידי ביטוי יחס אופטימאלי של עלות – תועלת. עוד בשלבים המוקדמים של בניית האתר, חשוב לשקול את מגוון האפשרויות ולתכנן את פיתוח האתר בהתאם.

פרסום אתרים במנוע החיפוש של גוגל

מנוע החיפוש גוגל הפך בשנים האחרונות לצומת מידע מרכזי ומרבית הגולשים משתמשים בו מידי יום, בבואם לאתר מידע על שירותים או מוצרים שברצונם לרכוש. היתרון המשמעותי ביותר שמציע גוגל למפרסמים, הוא פנייה אל קהל היעד הממוקד ביותר.

בנוסף, פרסום אתרים בתוכנית הגוגל אדוורדס, מאפשרת למפרסם לשלם אך ורק עבור תוצאות וגולשים שהגיעו בפועל מהפרסומת אל האתר. שיטה זו מכונה PPC – תשלום לפי קליק. המפרסם ישלם סכום כסף מסוים (המשתנה בהתאם לנפח התחרות בביטויי החיפוש השונים) עבור כל לחיצה של גולש על המודעה.

קידום אתרים בתוצאות החיפוש - SEO

בנוסף לאפשרות לבנות קמפיין פרסום ממומן בגוגל, ניתן לפעול לקידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות תחת ביטויים רלוונטיים. סדר תוצאות החיפוש נקבע על פי פרמטרים שונים הנוגעים לאיכותו של כל עמוד אינטרנט והרלוונטיות שלו לביטוי הספציפי.

מטרתו של קידום אתרים אם לומר זאת בפשטות, היא לשפר את כל הערכים של האתר כך שכל עמוד אותו אנו רוצים לקדם בתוצאות החיפוש יהיה איכותי ורלוונטי יותר לביטויים שמעניינים אותנו. מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לקדם אתר?

ובכן, על מנת לקדם אתר בהצלחה, בעיקר בתחום תחרותי (ולא חסרים כאלה), יש להקפיד על שני דברים בסיסיים: הראשון, בניית אתר באופן מקצועי תוך הקפדה על כללי נגישות ידועים. והשני, בחירת שרת אחסון יציב ואיכותי לאתר שלך, ללא נפילות. אחסון אתרים איכותי ויציב לא יעלה לך יותר כסף ולבטח שלא יפגע בסיכוי האתר שלך להתקדם!

פרסום אתרים בפורטלים ואתרי נישה

הדרך ה"מסורתית" יותר לפרסם אתרי אינטרנט היא רכישת שטח פרסום, כמו בעיתונות הדפוס, בטלוויזיה או ברדיו. במקרים אלו עלות המדיה לרוב נקבעת לפי היקף החשיפה (מספר הגולשים שמבקרים באתר או בעמוד).

על מנת לתכנן קמפיין שיביא לכם מקסימום תועלת במינימום עלות, ראשית חשוב לאפיין את קהל היעד. בסופו של דבר, מטרתכם היא להביא אל האתר גולשים שמתעניינים בשירותים או המוצרים שאתם משווקים. פרסום בפורטלים גדולים יכול לייצר תנועת גולשים מאסיבית באתר האינטרנט שלכם, אך לעיתים כדאי יותר לפרסם אתרים באתרי נישה קטנים העוסקים בתחום רלוונטי – היקף החשיפה יהיה מצומצם יותר, אך חלק גדול יותר של הגולשים שיגיעו אל אתרכם יבצעו פנייה או רכישה.

האפשרויות רבות ומגוונות כאמור, בכדי לבנות קמפיין פרסום אתרים יעיל במינימום עלות, מומלץ להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע שהתמחותם הנה שיווק באינטרנט.

רשימת ספקי שירותים מומלצים לאתרי אינטרנט:

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet