תוכן שיווקי כמנוע צמיחה מרכזי ברשת

ניהול תוכן

הלקוחות שלכם כבר ראו הכל, שמעו הכל וחוו הכל ברשת.

משרדי הפרסום, היחצנים, ואנשי ה SEO כבר ניסו עליהם הכל. אין פלא, אם כך, שהגולשים באינטרנט וברשתות החברתיות הם חשדנים עד מאוד, בררנים מאוד וגם תובעניים מאוד. הם יודעים מה הם רוצים ומה הם מחפשים. מה שהם שונאים יותר מכל זה פרסומות. והם מריחים אותן מקילומטרים.

איך אפשר בכל זאת לשוווק את העסק שלכם, לספר על המוצר שלכם או למתג את השירות המיוחד שלכם?

יש את אלה שמנסים להתחכם: להסוות תוכן שיווקי כפעילות ברשתות החברתיות ולכתוב כתבות שיווקיות באתרי האינטרנט כאילו מדובר בשירות לציבור ולא בנסיון למכירה. זה כבר לא עובד.

יש שיאמרו כי צריך להפיק פרסומות שהן כל כך מבדרות ומסקרנות עד שהגולש יסכים לצפות בהן. סוג של עסקת בארטר: אנחנו נבדר אתכם ואתם בתמורה לא מייד תסגרו את הבאנר הקופץ. גם זה לא עובד, כי גם מי שמסכים להתבדר, לא יסכים לצרוך פרסומת המוטחת בפניו.

אז איך אפשר בכל זאת לספק תוכן שיווקי ברשתות חברתיות ובאינטרט?

מאוד פשוט:  לא להתחכם. בבלוג הרשמי של גוגל נכתב: במקום ליצור נוסחאות למילות מפתח - תנו לגולשים את מה שהם מחפשים: למצוא מהר בדיוק את מה שהם מחפשים. ויותר. מה זה יותר? לדוגמא, בואו נניח שיש לכם מלון בחיפה. גולש שמחפש מלון באיזור הצפון,ירצה להגיע אל אתר שלא רק מציג תמונות ומידע טכני על המלון, אלא לאתר שייתן לו מענה לצרכיו הכוללים. כלומר: לא רק ביקורות על המלון ושירותיו אלא גם: קופונים לאטרקציות ומסעדות בסביבת המלון ותכנים תיירותיים על סיורים בחיפה, טיולים בסביבתה, המלצות על מורי דרך, וגם טיפ מצולם איך להקים אוהל באופן יעיל ואיך להדליק מנגל בשטח.

אם תתנו ללקוחות שלכם בדיוק את מה שהם מחפשים - תוכן איכותי ורלוונטי, הם יבואו לבקר אתכם, וגם יישארו. תנו להם תוכן שמניע לפעולה ברשתות החברתיות - והן יידבקו אליהן וישתפו חברים. תנו להם תכני איכות באתר - והם ישלחו אותם לחברים, ישתפו אותם בפייסבוק ובטוויטר, ויגדילו את התפוצה של המותג שלכם.

תוכן שיווקי טוב הוא תוכן איכותי, מעניין, שמדבר אל ליבו של הקהל הרלוונטי במדויק, וגורם לו לפעול. התוכן הוא מנוע הצמיחה המרכזי במרחב הדיגיטלי כיום.

את העלייה במכירות תשיגו בעשייה, ולא בטריקים.

המתכנה

"המתכנה" היא בית מלאכה לייצור תכני איכות המתמחה ב תכנים שיווקיים לניו-מדיה (אינטרנט, רשתות חברתיות, סלולר). ה"אני מאמין" שלנו הוא ש"אין קיצורי דרך": כדי להשיג מטרות שיוקיות בעולם האונליין חייבים לספק לגולשים תכני איכות, באופן קבוע ומתמשך.

הניסיון שצברנו מלמד שאספקת תכני איכות, באופן סדיר ולפי תכנון מדוקדק, מביאה אל זרועות הדיגיטל קהלים פעילים, כאלה שירצו להמשיך ולצרוך תכנים ותוך כך להיחשף למגוון המסרים שהעסק רוצה להעביר ללקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים.

מה אנחנו עושים בפועל? הכל: מנהלים דפי פייסבוק וטוויטר, מספקים תכנים לבלוגים, וכותבים מאמרים ותכנים מכל סוג שהוא: החל מתכנים מקצועיים וטכניים וכלה בתכני בידור והומור.

המתכנה מנוהלת על ידי:

דרור גליקסמן: מומחה לשיווק במדיה הדיגיטלית ומומחה בקידום אתרים (SEO).
עו"ד גיל סלוביק: רעיונאי, תסריטאי ואיש קריאייטיב, המתמחה בכתיבת תכנים מקצועיים והומוריסטיים.
אסף וול: רעיונאי ואיש קריאייטיב, מומחה בתכני אינטרנט וקמפיינים ברשתות חברתיות.

 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet