ניהול אתר אפקטיבי - צריכים עזרה?
פורטל ניהול היינו כלי תפעולי ברמה גבוהה המשמש כאמצעי תקשורת דומיננטי עם לקוחות החברה, שימוש בכלים חכמים לניהול ומעקב אחר המשתמשים באתר, חיבור למערכות e-support crm ומערכות תפעוליות נוספות.
ניהול משתמשים
· ניהול בסיס נתונים עם נתוני משתמשי המערכת
· אפשרות הוספה, עריכה ומחיקה של משתמשים
· הקמת טופס "חכם" המאפשר קבלת המידע שהוזן למערכת באמצעות האתר (ולא באמצעות דואר אלקטרוני) וע"י לחיצת כפתור, אישור / דחית משתמש
(כולל משלוח דואר אלקטרוני ללקוח)
· אפשרות ביצוע שאילתות על בסיס הנתונים וחיתוך המידע בהתאם לכל אחד מפרמטרי המידע הכלולים בטופס ההצטרפות
· אפשרות משלוח דואר אלקטרוני לרשימת המשתמשים בהתאם לחתך המבוקש (אופציונאלי)
· אפשרות מתן הרשאות למשתמשים ברמה יחידנית
· אפשרות ניהול קבוצות ומתן הרשאות קבוצתיות (אופציונאלי)
ניהול תיקיות וקבצים
· אפשרות ניהול עץ היררכי בלתי מוגבל של ספריות קבצים (הוספה / עריכה / מחיקה של ספריות ותת ספריות)
· אפשרות ניהול קבצים במבנה הספריות (הוספה ומחיקת קבצים) באמצעות מנגנון Upload פשוט
· ניהול ספריות Software עם רכיבי תוכנה (Drivers) בהתאם למימוש ספריות הקבצים
כלי ניהול ובקרה
· אפשרות מעקב אחר משתמשי המערכת – ברמת תאריך כניסה אחרון והתראה כאשר משתמש לא נכנס לפחות X ימים (בהתאם להגדרת מנהל המערכת)
· אפשרות מעקב אחר המשתמשים במערכת וקבלת דוחות ברמה אישית וברמה כוללנית על הורדות מהאתר
אזור טעינת קבצים
· אפשרות יצירת איזור נוסף באתר המאפשר גישה ללקוחות מורשים בלבד.
· יצירת אזור אשר ניתן יהיה להעלות קבצים ע"י המשתמשים (קבצים פגומים, קבצי Dumps וכו') לצורך קבלת תמיכה אודות קבצים אלה.
· אפשרות מערך הרשאות אשר יכיל את גודל הקבצים שניתנים להעלאה ע"י כל משתמש.
שליחת הודעות וניהול תהליכים אוטמטים
· בהתאם לפרופילי המשתמש ניתן יהיה לדוור דואר אלקטרוני יזום ע"י המערכת.
· יצירת ממשק משתמש שיאפשר חיתוך פרופילי המשתמש לפי כל אחד מהפרמטרים הרצויים (מערכת ה- Profiling) ומשלוח דואר אלקטרוני מעוצב. לדוגמה – חיתוך כל המשתשמים שמורשים לאיזור התוכן ומשלוח דואר אלקטרוני.
· אפשרות הוספת תהליכים אוטומטיים לדוגמא כאשר מוסיפים עמוד תוכן נוסף לאיזור המוגבל – נשלח דואר אלקטרוני באופן אוטומטי למשתמשים המורשים.
Profiling/ הפקת דוחות
· מתן פרמטרים נוספים ללקוחות המערכת ולמשתמשי האתר לצורך איסןף מידע, ניהול מערכת דוחות וניהול דיוור מתוחכם .
· הנתונים יכולים להיות נתוני חובה (שם, דואר אלקטרוני וכו') ונתוני רשות (תחומי עניין, גיל, תפקיד וכו')
· טופס הרשמה של משתמשי האתר ובו יכתבו שדות המידע הרלוונטיים. בנוסף בעת רישום משתמשים מורשים (ע"י מנהלי המערכת) יוכנסו פרטי הלקוחות לבסיס הנתונים.
· טופס עדכון פרטים אישיים לצורך שימוש משתמשי המערכת בנוסף לממשקי הניהול.
· ממשק ניהול לחיתוך וביצוע שאילתות על פרמטרי המשתמשים – ובהתאם לכך ניתן יהיה לדוור ולהפיץ מידע למשתמשים אלה
· אפשרות יצירת אזורים בכלי אשר ניתנים לצפיה רק ללקוחות / שותפים. מתן תוכן הרלוונטי רק לשותפים אלה , לדוגמה מחירים טובים יותר, מידע רחב יותר וכו'
· אפשרות הצגת אזורי תוכן אלה לגולשים המופנים מאתר שותף – לדוגמה – לקוח של חברה מסוימת שמתעניין במוצרים נוספים שהחברה מייצרת,יופנה הלקוח לאיזורי תוכן רלוונטים על מנת לקבל את המידע
· העברת פרטי הגולש בין אתר השותף לאתר החברה באופן אוטומטי לצורך הוספתו לבסיס נתוני המשתמשים של החברה ומתן אפשרויות צפיה באתר ללא צורך בהזדהות חוזרת
· אפשרויות מעקב וזיכוי שותפים בגין לקוחות שהגיעו כתוצאה מהפניה שלהם.
FTP
· אין אפשרות לניהול משתמשים וקב' משתמשים
· לא ניתן לנהל הרשאות על קבצים וספריות קבצים
· תהליך הפקת דוחות מצריך ידע טכני ותהליך מורכב
· שליחת ההודעות נעשית אינה קשורה לקבצים הקיימים בשרת והתהליכים מיושמים ידנית.
· אין בסיס נתונים שמרכז את נתוני האתר והקבצים
|