אינטרנט לבני גיל הזהב

כלי אינטרנט

גלישה באינטרנט גם לבני גיל הזהב

בדיקה קצרה ומהירה באינטרנט בנושא גיל הזהב מעלה עשרות אתרים הפונים לגיל הזהב. אתרים העוסקים בבתי אבות ודיור מוגן, פעילויות לגיל הזהב, מוצרים, מידע, בלוגים שאנשים כתבו בנושאים הקשורים לגיל הזהב, העלאת זיכרונות, סיפורים ומעשיות. יותר ויותר אנשים בני גיל הזהב הופכים להיות פעילים באינטרנט.

 

אתרי אינטרנט הפונים לגיל הזהב, מציעים מגוון תחומים המעניינים את גיל  הזהב, מתוך הבנה כי יותר ויותר בני גיל הזהב נכנסים לאינטרנט, מחפשים אינפורמציה, מתקשרים דרכו, מחפשים נושאי לימוד או מידע. אינטרנט מהווה מקור אינפורמציה חשוב רלוונטי ומקצר תהליכים. בעבר על מנת לוודא את הזכויות שלנו או לקנות מוצר היה צורך לכתת רגלים או לערוך טלפונים רבים. כיום האינטרנט מאפשר לנו בלחיצת העכבר לקבל אינפורמציה מלאה ועדכנית. זה סוחף זה ממכר - אל תגידו שלא הזהרנו אתכם.

לימודים באינטרנט

תוכלו למצוא מגוון של תחומי לימודים רבים ברשת האינטרנט. היתרון הוא שניתן ללמוד דרך המחשב, גם מבלי לצאת מהבית.  האינטרנט מכיל אינפורמציה עצומה בכל תחום שתבחרו. תוכלו לבדוק לגבי רישום לקורסים בתחומי הלימוד מגוונים, תוכלו למצוא מידע על קורסים הנערכים באוניברסיטאות, במכללות, סדנאות או ללמוד דרך המחשב און- ליין. מי אמר שרק צעירים נרשמים ללימודים?

הכרויות באינטרנט – לא רק לצעירים

האינטרנט מאפשר לכם למצוא חברים או הכרויות חדשות. אתרי הכרויות הפונים לטווח האוכלוסייה של גיל הזהב. מבוגרים רבים מוצאים עצמם באמצע החיים ללא בן זוג. אתרי הכרויות לבניית חברות או לחיים משותפים. אתרים אלו מציעים סדנאות, מפגשים ומסיבות. חיפוש קצר באינטרנט יחשוף בפניך שלל אתרי אינטרנט המציעים שידוכים והיכרויות לבני הגיל השלישי.

אתרי אינטרנט המציעים מוצרים לגיל הזהב

אתרי האינטרנט מכילים אתרים רבים העוסקים במכירת מוצרים לגיל השלישי. ההבנה כי איכות החיים של הגיל השלישי חשובה, הביאה לפריחה של מוצרים שמטרתם להקל עליכם, החל מזכוכית מגדלת נוחה, מקלדת זוהרת, קלנועית, חיתולים למבוגרים ומתנות מיוחדות. תוכלו להתרשם מהמוצרים באתרים עצמם, לקרוא עליהם להשוואת מחירים ואף להזמינם בלחיצת העכבר.

איתור מידע באינטרנט

האינטרנט הוא מקור עצום למידע בכל תחום. מידע המאפשר לכם לבחור את מה שמתאים לכם, להשוואת מחירים ולהתעדכן.

מידע בנושאי בתי אבות – כיום כל בית אבות ובית דיור מוגן כחלק מקמפיין פרסום, בונים אתר המתאר את המקום, תמונות ואינפורמציה מלאה על בית האבות, האינטרנט מאפשר לכם להתרשם מהמקום מהשירותים הניתנים עוד מהבית, לבחור אילו בתי דיור או בתי אבות אתם מעוניינים לראות ואילו לא.  לכל בית דיור מוגן יש אתר אינטרנט המכיל מידע רב על הפעילויות, סוגי יחידות במקום, מבצעים ועוד.

 

מידע בנושא סיעודי – משרדי הממשלה מפרסמים את הזכויות באינטרנט, כחלק ממהפכת האינטרנט ניתן לקרוא על שירותים רבים, זכויות, קבלת מלגת סיעוד, עזרה סיעודית ועוד. ניתן להוריד את  טפסים דרך האינטרנט. אתרים נוספים המעניקים שירותים לגיל הזהב כגון עזרה בסיעוד של מטפלים או עובדים זרים, מפרסמים מידע באתרים כגון זכאות העסקת עובדים זרים.

 

עמותות – באתרי האינטרנט  ניתן לקבל מידע נרחב בנושא העמותות השונות. עמותות אלו פועלות במטרה להעניק לגיל השלישי סיוע בתחומים שונים כגון סיעוד, מוצרים שונים, טיפולי שיניים, פעילויות פנאי במרכזי יום, מועדונים, יעוץ משפטי על ידי עורכי דין ועוד.

פורטלים

ניתן למצוא פורטלים רבים העוסקים בנושאים הקשורים לגיל הזהב. פורטלים העוסקים בתחום הבריאות, מרכזים את המידע העוסק בבעיות בריאות בגיל השלישי. פורטלים העוסקים בפנאי לגיל השלישי, בפורטלים אלו תמצאו מידע העוסק בחוגים, התעמלות ואתרים המציעים לגיל הזהב אפשרויות בילוי. היתרון בפורטלים אלו הוא ריכוז המידע באתר אחד ממנו תוכלו להתרשם ממגוון האתרים השונים וממגוון הנושאים הקיימים.

פורומים ורשתות חברתיות

אחד הכלים שפותחו באינטרנט הן הרשתות החברתיות והפורומים. ברשתות החברתיות תוכלו לדון ולקרוא חומר על תחומים המעניינים אתכם, תקשורת, יינות, מחשבים או כל תחום אחר שמעניין אתכם. תוכלו לקרוא חומר בנושא ולהכיר אנשים העוסקים בתחום שתמיד ישמחו לנדב אינפורמציה.

בנוסף תוכלו להירשם לפורומים הרבים המופיעים באינטרנט. לרוב הפורמים עוסקים בנושאים ספציפיים, החל מבעיות רפואיות ועד איך לבנות אתר. הפורום מאפשר לכם לקרוא חוויות של אנשים אחרים, לשאול שאלות את המומחים ולנהל דיאלוג עם אנשים אחרים ברשת.

בלוג

יש לכם משהו חשוב לספר, הייתם רוצים לבנות אתר משלכם העוסק בתחביב בו אתם עוסקים או תחום עבודה אותו אתם מנהלים. אתרים מאפשרים לכם לבנות בלוג באינטרנט. בלוגים  נכתבים על ידי בעלי עסקים, אנשי רוח או כל אחד אחר. הידיעה כי מספר הקוראים  גדול נחשף בזמן קצר. בבלוג תוכלו לצרף סרטונים, תמונות או חוויות שלכם.

 

ואם נותר לכם זמן תמיד תוכלו לדבר או להתכתב עם הנכדים דרך המסנג'ר או האי סי קיו ולבדוק את הדואר.


 
דף בית: אינטרנט כל הזכויות שמורות ל InterSpace Hosting בע"מ Home: Internet